Į Parodos kalną pirmasis troleibusas kilo su politikų dainomis ir eilėraščiais Pereiti į pagrindinį turinį

Į Parodos kalną pirmasis troleibusas kilo su politikų dainomis ir eilėraščiais

2014-10-03 09:25

„Kas nori bilieto, turės šypsotis, bet ne taip dirbtinai kaip politikai“, – griaudėjo griežtoji konduktorė Hana. Miesto politikams, šiandien pirmiesiems troleibusu užkilusiems į Parodos kalną, teko ir deklamuoti eilėraščius, ir traukti daineles.

„Kas nori bilieto, turės šypsotis, bet ne taip dirbtinai kaip politikai“, – griaudėjo griežtoji konduktorė Hana. Miesto politikams, šiandien pirmiesiems troleibusu užkilusiems į Parodos kalną, teko ir deklamuoti eilėraščius, ir traukti daineles.

Bandomasis važiavimas nuo stoties prieigų iki Kauno klinikų truko vos keliolika minučių, tačiau per tą laiką keleiviai spėjo įsitikinti maršruto patogumu. Vos įlipęs į troleibusą, kuriame energingai tvarkėsi aktorė Hana Šumilaitė, bendrakeleivius pralinksmino miesto meras Andrius Kupčinskas. Pagal įprotį jis iškart išsitraukė elektroninį keleivio bilietą ir priglaudė prie skaitytuvo. Nors važiavimas ir buvo eksperimentinis, troleibuso aparatūra suveikė įprastu režimu ir iš mero sąskaitos nuskaitė porą litų. A.Kupčinską tai gerokai nustebino.

Pririedėjęs Parodos kalną, troleibusas trumpam stabtelėjo papėdėje, tarsi rengdamasis pirmajam kilimui. Nors ir lėtai, bet be trūkčiojimų naujutėlis „Solaris“ įveikė stačią įkalnę ir stabtelėjo prie Sporto stotelės, kur vyko iškilmingas maršruto atidarymas. Nuskambėjus orkestro maršui, A.Kupčinskas ir bendrovės „Kauno autobusai“ vadovai nukirpo simbolinę juostelę.

„Naujieji maršrutai pasitarnaus gerinant viešojo transporto sistemą bei sujungs miesto centrą su Žaliakalniu bei atokesniais rajonais. Ypač juos įvertins svečiai iš kitų miestų atvykę į stotį ir norintys pasiekti Kauno klinikas“, – neabejojo A.Kupčinskas.

„Kauno autobusų“ bendrovės valdybos pirmininko Jono Koryznos teigimu, naujųjų maršrutų paleidimas tapo dar viena proga įžnybti niurzgliams, teigiantiems, kad Kaune nevyksta jokios pozityvios permainos.

„Aš, kaip inžinierius mechanikas, prisiklausiau daug abejonių ir diskusijų, ar troleibusas apskritai pakils į Parodos kalną. Mes įrodėme, kad tai visiškai įmanoma“, – pritarė ir „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas.

Naujieji 2-ojo ir 4-ojo numerio troleibusų maršrutai startuos spalio 6 d.

Troleibusų linijų tiesimo per Parodos ir K.Petrausko g. tiesimo projektas truko apie 5 metus bei kainavo beveik 3 mln. litų. Didžiąją dalį sumos padengė ES fondai.

2-ojo maršruto troleibusai iš Islandijos pl. į Kauno pilį važiuos Ašigalio g., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Utenos g., K. Petrausko g., Parodos g., Kęstučio g., I. Kanto g., Nemuno g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Jonavos g., Šauklių g., o atgal grįš senąja trasa - Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Utenos g, Sukilėlių pr., Šiaurės pr. ir Ašigalio g.

Taip pat planuojama organizuoti naują 4-ąjį troleibusų maršrutą „Islandijos pl. – A. Juozapavičiaus pr.“. Šis maršrutas važiuos Ašigalio g., Šiaurės pr., Sukilėlių pr., Eivenių g., V. Lašo g., Utenos g., K. Petrausko g., Parodos g., Vytauto pr., Kaunakiemio g., Karaliaus Mindaugo pr., A. Juozapavičiaus pr. ir atgal tomis pačiomis gatvėmis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra