Duotas startas
Žymint tilto statybų pradžią, Vilijampolės pusėje įkasta laiko kapsulė, ant kurios pasirašė miesto atstovai, rangovai, architektai ir šventės svečiai. Kapsulę iškilmingai pristatė darbus vykdyti pasiruošęs kranas. Tiesa, istorinė akimirka bus saugoma ir Kauno miesto muziejuje, kur bus eksponuojama Kėdainių tilto laiko kapsulės kopija.
Miesto atstovai pažymėjo, kad Kėdainių tiltas leis atrasti naujų horizontų, gerins susisiekimą ir šimtmečius tarnaus Kauno gyventojams ir miesto svečiams.
„Kaunas – upių miestas, todėl ši miesto taryba bus ta, kuri stato tiltus. Du tiltus šiemet jau pradėjome statyti ir dar vieną žadame“, – tikino Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Visvaldas Matijošaitis/Edgaro Cickevičiaus nuotr.
Tilto statybomis rūpinasi bendrovė „Autokausta“. Jos vadovas Juozas Kriaučiūnas pažymėjo, kad objektas iš tiesų išskirtinis. „Namų ir gatvių statoma daug, bet tiltų – nėra taip gausu. Šis tiltas pagerbs visus tilto dalyvius. Tai bus sudėtingas statinys, kuris stovės ant penkių atramų“, – pridūrė rangovai.
Miesto jungtis
Kiti šventės svečiai taip pat džiaugėsi, kad duodamas startas Kėdainių tilto statybomis ir linkėjo, kad ši miesto jungtis iš tiesų tarnautų žmonėms.
„Šis tiltas įsiterpia į jautrią Kauno vietą – Santaką, tačiau mes stengėmės pasiūlyti tokią idėją, kuri net tik fiziškai sujungtų upės krantus, bet ir duotų subtilių panoramų ir galimybių pasivaikščioti, todėl bus ir į Senamiestį orientuotas amfiteatras, susijungs ir dviračių takai, todėl labai smagu, kad idėja realizuojasi ir prasideda statybos“, – šventės metu apsisakė Kėdainių tilto architektas Vytautas Biekša.
Kęstutis Kėvalas/Edgaro Cickevičiaus nuotr.
„Tiltai sujungia žmones, bendruomenes, todėl džiugu šią akimirką čia stovėti“, – kalbėjo Kauno arkivyskupas Kęstutis Kėvalas.
Tiltai sujungia žmones, bendruomenes, todėl džiugu šią akimirką čia stovėti.
Gerins eismo infrastruktūrą
Šis tiltas – vienas didžiausių statybų projektų Kaune. Kėdainių tiltas sujungs Vilijampolę ir Marvelę, virš Nemuno drieksis daugiau nei 400 metrų. Keturių eismo juostų tiltas atlieps ir dviratininkų poreikius, mat bus atskiras takas ir šioms netaršioms transporto priemonėms bei pėstiesiems.
Neabejojama, kad naujasis tiltas leis sumažinti transporto srautus Senamiestyje, pagerins miesto susisiekimą.
„Važiuojant į bet kurį europinį miestą galime matyti, kad ten tiltai eina kas kelis šimtus metrų. Tiltai reikalingi, kad žmonės laisvai judėtų, spūsčių nebūtų. Dabar čia formuojasi labai geras Brastos kvartalas, statomi šiuolaikiniai namai, daugėja gyventojų, todėl bus patogu pasiekti visus Kauno kampus“, – kalbėjo Kauno meras V. Matijošaitis.
Edgaro Cickevičiaus nuotr.
Skaičiuojama, kad tilto statybos Kaunui atsieis 115 mln. eurų. Kol kas numatyta darbų kainą dengti tik iš miesto biudžeto, tačiau neatmetama, jog ateityje Vyriausybė taip pat išskirs finansavimo eilutę.
Naujausi komentarai