Nauji skyriai
Ateinantį antradienį miesto politikai svarstys, kaip dar sumažinti administracijos aparatą. Siūloma naikinti tris skyrius ir vietoj jų įkurti naujus bei sujungti jų funkcijas. Tikimasi, kad tai padės sutaupyti miesto biudžeto lėšų.
Projekte numatoma, jog nuo kitų metų kovo 25 d. nebeliks Archyvų, Cilivinės metrikacijos bei Klientų aptarnavimo skyrių. Tačiau bus įsteigtas naujas skyrius – Civilinės metrikacijos ir asmenų aptarnavimo skyrius. Archyvų skyriaus funkcijos bus perleistos Dokumentų skyriui. Šiomis pertvarkomis savivaldybės darbuotojų skaičius nesikeis, tačiau tikimasi sutaupyti kitais būdais.
"Šiuo tarybos sprendimo projektu neketinama sumažinti Kauno miesto savivaldybės administracijos padaliniuose įsteigtų valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartį, pareigybių. Sprendimo projekto tikslas – pakeisti administracijos struktūrą taip, kad miesto gyventojams teikiamos paslaugos būtų koncentruojamos ne tik viename padalinyje, bet ir toje pačioje vietoje. Tuo tikslu teikiamas projektas dėl Civilinės metrikacijos ir Klientų aptarnavimo skyrių sujungimo", – komentavo Personalo skyriaus vedėja Eglė Andriuškienė.
Ji teigė, kad sprendimo projektu Kauno miesto savivaldybės tarybai taip pat teikiamas siūlymas dėl Dokumentų ir Archyvų skyrių sujungimo. Tokio siūlymo tikslas yra taip pat siejamas su panašaus pobūdžio funkcijų koncentravimusi viename padalinyje.
Kauniečiui, norinčiam gauti bet kokį dokumentą, informaciją ar leidimą, būtų aišku, jog turi kreiptis į vieną konkrečią vietą.
Bus patogiau?
Personalo skyriaus vedėja įsitikinusi, kad permainos bus naudingos kauniečiams. Sujungus kelis skyrius į vieną, miestiečiai galės paslaugas gauti konkrečiame skyriuje ir nereikės varstyti įvairių kabinetų durų.
"Sutelkus skirtingų savivaldybės administracijos sričių specialistus viename padalinyje, gyventojai galėtų gauti visą jiems rūpimą informaciją, visus reikalus tvarkyti viename padalinyje, t. y. kauniečiui, norinčiam gauti bet kokį dokumentą, informaciją ar leidimą būtų aišku, jog turi kreiptis į vieną konkrečią vietą, nereikėtų vaikščioti ir ieškoti informacijos ar tvarkyti dokumentų skirtinguose skyriuose, kurie teritoriniu atžvilgiu yra išsimėtę po visą miestą", – aiškino E.Andriuškienė.
Anot jos, optimizavus skyrius bus galima sutaupyti ir miesto lėšų. Tačiau Kauno pinigai bus taupomi ne panaikinus darbuotojų etatus, o sumažinus patalpų išlaikymo išlaidas.
"Savivaldybės administracijos organizacinės valdymo struktūros optimizavimas, teikiamų viešųjų paslaugų priartinimas prie kliento, taip pat leis efektyviau panaudoti savivaldybės biudžeto lėšas, skirtas patalpoms nuomoti ar išlaikyti.Struktūros pakeitimas sudarys sąlygas naujiems veiklos, vadybos metodams diegti, leis tobulinti veiklos procesus ir didinti veiklos efektyvumą bei rezultatyvumą", – permainų sėkme neabejojo specialistė.
Mažės darbuotojų
Nors sujungus Archyvų skyrių su Dokumentų skyriumi bei Civilinės metrikacijos – su Klientų aptarnavimu, etatų skaičius mažinamas nebus, tačiau kitąmet darbuotojų mažės.
Praėjusį mėnesį miesto taryba pritarė, kad Viešosios tvarkos skyriuje bus įsteigtas Civilinės saugos poskyris. Dėl to savivaldybės aparatas sumažės dešimtimi etatų.
Šių skyrių permainos įsigalios kitų metų sausio 2 d. Tada Kauno miesto savivaldybėje dirbs ne 654, o 644 darbuotojai.
"Kauno diena" primena, kad miesto valdžia pritarė maždaug penktadaliu mažinti savivaldybės aparatą. Prasidėjus dabartinei kadencijai, savivaldybėje dirbo beveik 790 darbuotojų. Darbuotojų skaičius mažinamas palaipsniui, sujungiant skyrių veiklą bei perskirstant jų funkcijas.
Naujausi komentarai