„Kautros“ vadovas traukiasi iš „Kauno autobusų“ valdybos Pereiti į pagrindinį turinį

„Kautros“ vadovas traukiasi iš „Kauno autobusų“ valdybos

2015-06-03 07:58

Po „Kauno dienos“ rašinio iš savivaldybės kontroliuojamos bendrovės „Kauno autobusai“ valdybos traukiasi privačios bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

L. Skardžiukas
L. Skardžiukas / Evaldo Virkečio nuotr.

Po „Kauno dienos“ rašinio iš savivaldybės kontroliuojamos bendrovės „Kauno autobusai“ valdybos traukiasi privačios bendrovės „Kautra“ vadovas Linas Skardžiukas.

„Ką aš čia dabar daug aiškinsiu. Bet kokiu atveju visokios neigiamos interpretacijos, ar jos turi pagrindo, ar ne, vis tiek neigiamai veikia įmonių reputaciją – ir „Kauno autobusų, ir „Kautros“. Jeigu yra tokia opinija, mes nekovosime su ja. Tokia ir priežastis. Nėra ten jokių interesų“, – įsitikinęs L.Skardžiukas.

Paklaustas, ar ką nors pasiūlė į savo vietą savivaldybės kontroliuojamos bendrovės valdyboje, L.Skardžiukas tikino, kad tai ne jo kompetencija. „Jeigu kas nors ko nors norės, tai paklaus“, – pridūrė privačios bendrovės vadovas.

„Kauno diena“ praėjusią savaitę rašė, kad savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas savo įsakymu naująją „Kauno autobusų“ valdybą patvirtino gegužės 11 d., tačiau nei jam, nei kitiems miesto valdžios atstovams neužkliuvo, kad privačios keleivių pervežimo verslu užsiimančios bendrovės vadovo paskyrimas ir tolesnis darbas gali sukelti viešųjų ir privačiųjų interesų konfliktą.

Žurnalistų kalbinti Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos specialistai įžvelgė, kad šioje situacijoje yra labai daug priežasčių interesų konfliktui kilti.

„Jeigu matysime galimą interesų konfliktą, aš balsavime net ir nedalyvausiu, o jeigu tai taps chronišku reikalu, tiesiog atsistatydinsiu. Aš ir miesto vadovams sakiau, kad jei tai trukdys darbui, reikės surasti kitą žmogų“, – dar praėjusią savaitę „Kauno dienai“ sakė L.Skardžiukas, tačiau panašu, kad jis naujoje „Kauno autobusų“ valdyboje dirbti net nepradėjo.

„Čia labiau matau galimybes kaip tik padaryti maksimalią sinergiją ir kad miestas turėtų naudos. O miestas turi naudos, kai keleivis turi naudos. Reikia visus grafikus derinti taip, kad keleiviui būtų gerai. Numatoma galimybė įdiegti elektroninį bilietą mikroautobusuose. Tai yra nauda keleiviui, o įmonės nauda, tai...“, – nusijuokė ir sakinio nebaigė „Kautros“ vadovas, pridurdamas, kad ir privačios, ir savivaldybės įmonės turi dirbti pelningai.

Vis dėlto dar praėjusiais metais savivaldybės kuluaruose kalbėta, kad po viešojo transporto reformos geriausi ir pelningiausi maršrutai atiteko ne autobusams ir troleibusams, o „Kautros“ mikroautobusams. Kauniečiai piktinosi, kad žadėti ir išgirti „Kautros“ mikroautobusai į miesto gatves neišriedėjo laiku.

„Jis pasitraukė savo noru. Tai paprastas žmogiškas sprendimas nekompromituoti nei „Kauno autobusų“, nei savo bendrovės. Dabar ieškosime kito kandidato“, – sakė savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra