Pereiti į pagrindinį turinį

Kuris Kauną pristatantis filmukas geresnis?

2013-11-15 19:00

Dar neužgesus aistroms dėl Kauno kino studijos sukurto reklaminio filmuko „Kaunas dalijasi jausmais“, į interneto platybes paleistas dar vienas miestą pristatantis vaizdo siužetas.

Kuris Kauną pristatantis filmukas geresnis?
Kuris Kauną pristatantis filmukas geresnis? / "Youtube" stop kadras

Dar neužgesus aistroms dėl Kauno kino studijos sukurto reklaminio filmuko „Kaunas dalijasi jausmais“, į interneto platybes paleistas dar vienas miestą pristatantis vaizdo siužetas.

Jis sukurtas Valstybinio turizmo departamento užsakymu ir yra projekto „Like‘able Lithuania“ dalis.

„Laikinojoje sostinėje yra dalykų, kurie yra amžini: nepailstantys funikulieriai, aistra krepšiniui ir pasimatymai Laisvės alėjoje“, – teigiama filmuko pradžioje.

„Filmukas apie Kauną kurtas parodyti jo išskirtinumą ir patrauklumą, paskatinti žmones prisijungti prie miesto varžytuvių aplikacijos „Most likeable city in Lithuania“ ir balsuoti už miestus. Laimėjusioje vietovėje bus pastatyta didžiausia „Like" skulptūra pasaulyje“, – pasakojo komunikacijos agentūros „VRP Hill+Knowlton Strategies“, kūrusios filmuką kartu su agentūra „The Chocolate“, projektų direktorė Lina Šliogerienė.

Ji teigė iš Kauno miesto savivaldybės gavusi maždaug 20 vietų ir dalykų, atspindinčių Kauną, sąrašą.

„Buvo įvardinti funikulieriai, upių santaka, Laisvės alėja, muziejai, krepšinis. Kadangi visų keturių varžytuvėse dalyvaujančių miestų – Vilniaus, Kauno, Druskininkų ir Palangos – filmukams buvo naudojama ta pati stilistika ir koncepcija, buvo atrinkta 10 vietų ir priežasčių, kodėl galima mėgti tuos miestus“, – pasakojo L. Šliogerienė.

Rekomendacijas, ką akcentuoti, kūrėjams pateikė Kauno miesto savivaldybės Kultūros ir turizmo plėtros skyriaus specialistai. Jie dalyvavo kuriant ir liūdnai pagarsėjusį video „Kaunas dalijasi jausmais“. Pastarajam sukurti iš miesto biudžeto buvo atseikėta 6 tūkst. litų.

„Like‘able Kaunas“ gimė už trečdaliu didesnę sumą – beveik 9 tūkst. litų. Dešimčiai „Like‘able Lithuania“ filmukų iš ES fondų bendrai skirta 88 tūkst. litų, portalui kaunodiena.lt teigė Valstybinio turizmo departamento atstovė spaudai Gerda Butkuvienė.

Abi pašnekovės nesiėmė vertinti filmuko „Kaunas dalijasi jausmais“. „Meninės jo vertės nekomentuosiu, pasakysiu tik tiek – jo biudžetas skaudžiai skurdus. Lyginant su skirta suma, padaryta daugiau“, – sakė L. Šliogerienė.

Balsuoti už miestus galima šiame puslapyje. Iki penktadienio vakaro Kaunas buvo surinkęs daugiau nei 2 tūkst. balsų ir yra antroje vietoje tarp keturių miestų. Didžiausių internautų simpatijų kol kas užsitarnavo Druskininkai. Balsavimas vyks iki kitų metų vasaros.

Palyginkite abu reklaminius filmukus ir įvertinkite juos komentaruose.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra