Naujas šviesoforas prie filharmonijos padės išvengti chaoso

Kauno centre šiemet numatomos svarbios eismo organizavimo pertvarkos. Eismo saugumo komisija pritarė siūlymui prie Kauno filharmonijos įrengti šviesoforą. Dėl to keisis eismas ir E.Ožeškienės gatvėje.

Pirmadienį Eismo saugumo komisija pritarė, kad šiemet būtų įrengtas naujas šviesoforas K.Donelaičio, E.Ožeškienės ir L.Sapiegos gatvių sankryžoje. Šiuo metu prie filharmonijos dažnai vyrauja chaosas – vairuotojai priversti ilgai laukti, kol atsiras tarpas ir jie galės šioje vietoje pasukti į kairę, dėl to kyla avarinės situacijos.

Miesto tvarkymo skyrius bus įpareigotas šviesoforą pastatyti dar šiais metais.

„Įrengus šviesoforą, keisis eismas ir pačioje E.Ožeškienės gatvėje. Atvažiavus nuo Šv. Gertrūdos g. arba iš L.Sapiegos g., nebebus galima toliau važiuoti E.Ožeškienės gatve, nes ten bus vienpusis eismas“, – sakė savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Norint patekti prie Darbo biržos ar į E.Ožeškienės g. galą, reikės K.Donelaičio gatve pavažiuoti iki Maironio g. sankryžos, ten pasukti į kairę ir taip patekti į E.Ožeškienės gatvę. Specialistai tikino, jog šiuo metu ties Darbo birža leidžiama automobilius parkuoti 90 laipsnių kampu, dėl to nelieka pakankamai vietos važiuoti abiem eismo kryptimis. Įrengus šviesoforą gausis ratas, kuris leis eismą organizuoti būtent viena kryptimi.

P.Keras tikino, kad šioje vietoje šviesoforas turės būti sureguliuotas su aplinkinėmis gatvėmis. Be to, panaikinus galimybę nuo E.Ožeškienės g. pradžios sukti į kairę, link Darbo biržos, reikės mažiau šviesoforo fazių. Tai reiškia, kad žalias signalas užsidegs greičiau ir vairuotojams nereikės ilgai laukti.

Dėl šios naujovės bus perkelta ir pėsčiųjų perėja, esanti visai šalia filharmonijos. Ji bus atitolinta maždaug 50 metrų.

Portalas kauno.diena.lt primena, jog K.Donelaičio, E.Ožeškienės ir L.Sapiegos gatvių sankirtoje eismo saugumo specialistai laikinai buvo įrengę žiedinę sankryžą, tačiau ji buvo panaikinta. P.Kero teigimu, toks eksperimentas nepateisino lūkesčių.

„Žiedas nepasiteisino dėl nelygiaverčių automobilių srautų iš visų gatvių. Be to, tuomet troleibusų trajektorija tapo labai sudėtinga, todėl nuspręsta, jog tokia sankryža šioje vietoje netinkama. Šviesoforas turėtų gerokai padidinti saugumą ir pralaidumą“, – kalbėjo Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas P. Keras.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Xcfvg

Xcfvg portretas
Piliečių saugumui perėjų neturėtų būti, ties gatvių susikirtimų ,nes vyksta eismas iš visųb pusių.Svarbiausia tai,kad žmonių galvose įskiepyta ,kad juos turi kažkas kitas saugiti.Teko ne vieną kartą matyti,kaip prieina pėsčiųjų perėja ir žengia į ją visai neapsidairius ar gali saugiai pereiti gatvę.Joks šviesoforas nepadės,jeigu Lietuvos žmonės, kaip katės ir šunys Černobylije vaikščiojo po katastrofos,pridvėse nuo radiacijos.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Nebuvo tenai jokio haoso.Manau sugalvojo darbo savo draugam statybininkam ir pinigų išleidimui.Nejaugi miestas toks turtingas.Sumažėjo mašinų srautas,tuojau Kaunas bus kaip Lietuvos kaimai tušti,tuščias bus,nejaugi to nepastebėjo Kauno miesto valdininkai.Šviesaforo tikrai nereikia,nes Kauno mieste jų jau yra per daug.

Kukas

Kukas portretas
Perkėlus pėsčiųjų perėją ji taps labai nepatogia. Naujas planas skriaudžia pėsčiuosius.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių