Pereiti į pagrindinį turinį

Prekybos centre apsilankiusi kaunietė: tokių „grožybių“ nekyla ranka ne tik pirkti

2019-06-03 14:00

„Puikus“ pasirinkimas. Buvo ir daugiau tokių „grožybių“, tačiau nekilo ranka jų nei pirkti, nei fotografuoti“, – po vizito Kaune esančioje „Iki - Saulėtekis“ dalijosi kaunietė Rima. Moteris pasibaisėjo čia parduodamais pomidorais ir vynuogėmis.

Ir patižę, ir apipeliję

Skaitytojos atsiųstose nuotraukose matyti ne itin patrauklios išvaizdos daržovės ir uogos: kai kurie slyviniai pomidorai bei vynuogės buvo ne tik patižę, bet ir papeliję.

Daugeliui prekybos centro lankytojų greičiausiai pro akis nepraslydo ir tai, kad papuvusiems ar pelėsiu pasidengusiems pomidorams buvo pritaikyta akcija. Įprastai už kilogramą šių pomidorų tektų pakloti beveik 2 eurus, tačiau gegužės pabaigoje ir birželio pradžioje perkant su prekybos tinklo lojalumo kortele kilogramas ne pirmos jaunystės pomidorų kainavo 1,19 euro.

Skaitytojos Rimos nuotr.

Ne vienam kauniečiui šmėkštelėjo mintis, ar taip neapgaudinėjami pirkėjai: neva netinkamus vartoti produktus gaila išmesti, tad jiems pritaikoma akcija ir taip patraukiamas pirkėjų dėmesys. Neatidūs tautiečiai tuomet gali nusipirkti ne šviežią produktą. 

Skaitytojos Rimos nuotr.

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė atsiprašo pirkėjos dėl šios nemalonios situacijos. 

„Visuomet stengiamės, kad mūsų prekybos tinklo parduotuvėse pirkėjai galėtų rinktis tik iš kokybiško šviežių vaisių bei daržovių asortimento. Dėl šios priežasties atsižvelgiant į vizualinius kokybės ženklus prekybos salėje esantys vaisiai ir daržovės kas valandą yra perrenkami rankomis. Labai apgailestaujame, kad šį kartą pirkėja turėjo ne pačią geriausią apsipirkimo patirtį ir dėsime visas pastangas, kad tai nepasikartotų ateityje“, – tikino prekybos tinklo atstovė. Anot jos, kokybės kriterijų neatitinkantys vaisiai, daržovės ar kitos šviežio maisto prekės yra kaipmat išimami iš prekybos. „Taip buvo pasielgta ir šiuo atveju. Tiesa, pirkėjams, įsigijusiems nekokybišką prekę, sudarome galimybes ją grąžinti ir atgauti visus sumokėtus pinigus“, – sakė B. Čaikauskaitė.

Dirbo viena kasa, eilėje – keliolika žmonių

Ketvirtadienio vakarą parduotuvėje apsilankiusiai kaunietei kliuvo ne tik nekokybiškos daržovės bei uogos. „Čia visuomet labai ilgos eilės. Šįvakar apie 20 val. dirbo vos viena kasa, o žmonių eilėje stovėjo nemažiau nei 15. Eilė nuolat ilgėjo, tad su keliais produktais eilėje reikia ilgokai stovėti. Tikras košmaras: nors imk ir mesk viską ir išeik iš parduotuvės“, – dėstė skaitytoja Rima.

Pasiteiravus, ar šiame prekybos centre netrūksta darbuotojų, B. Čaikauskaitė pateikė gana abstraktų atsakymą. „Kalbant apie kasų pralaidumą, nuolat stebime ir vertiname pirkėjų srautus parduotuvėse, papildomai investuojame į savitarnos kasų tinklo plėtrą, kad pirkėjai galėtų apsipirkti greitai ir patogiai“, – aiškino prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų