„Dėl sparčiai augančių ne tik keleivių, bet ir čia besikuriančių lėktuvų remonto ir priežiūros verslų Kauno oro uoste jaučiamas ryškus parkavimo vietų poreikio augimas“, – komentare BNS sakė LTOU komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius.
Pask M. Zeleniaus, Kauno oro uostas sėkmingai atsigavo po pandemijos, jame labai sparčiai kuriasi aviacijos verslas, todėl jo prieigose trūksta maždaug 200–300 vietų automobiliams.
„Šia daugiaaukšte aikštele planuojama ne tik patenkinti trūkumą, bet ir sukurti rezervą“, – pabrėžė M. Zelenius.
LTOU ieško rangovo, kuris už kol kas neatskleidžiamą sumą pastatytų 912 vietų aikštelę. Anot LTOU atstovo, čia bus įrengtos 97 vietos neįgaliųjų automobiliams bei 10 vietų elektromobiliams su įkrovimo stotelėmis.
Aikštelės statybas planuojama baigti iki 2026 metų antrojo ketvirčio. Kol vyksta konkursas, projekto kainos LTOU neatskleidžia.
Pasak M. Zeleniaus, daugiaaukštė aikštelė yra vienas iš bendrovės strateginių projektų. Šiuo metu būsimos aikštelės teritorijoje veikia mokama automobilių aikštelė su žvyro danga.
Naujausi komentarai