Pereiti į pagrindinį turinį

„Priedas“ kebabe sukėlė šleikštulį: baisu pagalvoti, kas būtų, jei tai atsidurtų skrandyje!

2024-02-19 14:03

Iš greito maisto restorano kebabą užsisakęs kaunietis teigė viduje radęs nemalonią staigmeną – nulūžusį priauginamą tamsia spalva nulakuotą nagą. Apie atvejį išgirdęs įmonės direktorius sakė – aiškinasi situaciją, o kol tai vyksta, darbuotoja nušalinta nuo darbo.

Skaitytojo, freepik.com nuotr.

Kaip pasakojo į portalo kauno.diena.lt kreipęsis vyras, norėjęs likti anonimu, incidentas įvyko vasario 18-ąją. Tądien, po vidurdienio, iš greito maisto restorano „Nebūk alkanas“, įsikūrusio Kaune, Baltų prospekte, per „Wolt“ programėlę jis užsisakė kebabą su vištiena.

„Bevalgydamas pajutau kažką kieto. Iš pradžių pagalvojau – galbūt tai – kaulas. Nors jei taip būtų, irgi būtų nesąmonė. Kai neaiškų darinį išspjoviau, pamačiau, kad ten buvo priauginamas nagas. Iš karto apėmė šleikštulys. Net nenoriu pagalvoti, kas būtų buvę, jei nežinomos sudėties, lakuotas nagas būtų atsidūręs mano skrandyje“ – pasibjaurėjimo neslėpė kaunietis.

Iš karto apėmė šleikštulys. Net nenoriu pagalvoti, kas būtų buvę, jei nežinomos sudėties, lakuotas nagas būtų atsidūręs mano skrandyje.

Po nemalonaus įvykio pašnekovas sakė palikęs žemą įvertinimą šios maitinimo įstaigos „Google“ skiltyje bei pranešęs „Wolt“ atstovams. Į greito maisto restorano „Nebūk alkanas“ darbuotojus jis nesikreipė. „„Wolt“ man atsakė, kad viską perdavė restoranui. Restoranas apgailestauja“, – akcentavo vyras.

Tačiau, nepaisant to, kaunietis žada kreiptis ir į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą (VMVT). „Galbūt tai paskatins vykdyti patikrinimą. Skaičiau – yra ir daugiau atsiliepimų apie šį greito maisto restoraną: žmonės – apsinuodiję, yra blogas kvapas. Galbūt, kai patikrins, jiems patiems bus geriau, nes įves higienos normas, kurių, matyt, nelabai yra“, – svarstė vyras.

Kauno.diena.lt žurnalistai pirmadienį susisiekė su bendrovės „Sotus“, atstovaujančios prekiniam ženklui „Nebūk alkanas“ direktoriumi Gedeminu Anušausku. Jis teigė, jog šiuo metu aiškinasi klientui nutikusią situaciją. O kol tai vyksta, darbuotoja yra nušalinta nuo darbo. Ji savo kaltę neigia.

„Kas ir kaip buvo, mes išsiaiškinsime eigoje. Pas mus būtinai turi dirbti su vienkartinėmis pirštinėmis. Galbūt darbuotoja savavališkai jų nesidėjo, o gal dėjosi, ir ten ne jos, nes ji neigia, kad ten jos. Kitas dalykas, yra labai didelė konkurencija – teko matyti straipsnių apie kitas maitinimo įstaigas – yra radę ir telefoną, ir varžtų kebabe – ko tik neradę. Tokie dalykai gali būti iš konkurentų, bet negaliu nei teigti, nei neigti. Čia mūsų problema, turime patys žiūrėti ir užtikrinti, kad to nebūtų ateityje“, – kalbėjo G. Anušauskas.

Įmonės direktorius neslėpė – jei įvyksta klaidų, visuomet stengiamasi ištaisyti jas išsprendžiant situaciją kliento naudai. Šiuo atveju, jis žadėjo svarstyti ir nuo darbo nušalintos darbuotojos klausimą – jai gali grėsti įspėjimas, perkėlimas į poziciją, kurioje nėra tiesioginio kontakto su klientais, o galbūt ir atleidimas iš darbo.

„Nesvarbu, ar už penkis, dešimt ar 50 eurų pavalgai, viskas turi būti higieniška“, – pokalbį baigė G. Anušauskas.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų