Objektą, kurio vertė 6,9 mln. eurų, pastatė bendrovė „Kauno tiltai“. Naujuoju tiltu galės naudotis ne tik automobiliai, bet ir pėstieji, dviratininkai.
Dviračių takas driekiasi ne tik šalia magistralės, bet ir per Kleboniškio mišką. Todėl po oficialių kalbų, susisiekimo viceministras Vldislavas Kondratovičius, Kauno rajono meras Valerijus Makūnas, Kauno LEZ valdymo bendrovės direktorius Vytas Petružis ir kiti renginio dalyviai sėdo ant dviračių ir pirmieji išmėgino naująjį transporto mazgą.
Vėliau per tiltą pravažiavo elektromobiliai. Tai irgi ne atsitiktinumas: Kauno LEZ įsikūrusi „Elinta“ aktyviai veikia elektromobilių pramonėje, o verslininkas Vladas Lašas deda daug pastangų pritraukti į Lietuvą fabriko „Tesla Gigafactory“ statytojus.
„Šis transporto mazgas yra pavyzdys, kai vieni kitus girdi ir petys petin dirba verslas, savivalda ir Vyriausybė“, – kalbėjo V. Makūnas. Jis pastebėjo, kad bendradarbiaujant su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) buvo kompleksiškai sutvarkytos Karmėlavos Vilniaus ir Ramučių Centrinė gatvės, tvarkoma K. Bielinio gatvė. Už bendradarbiavimą laikinai vykdančiam LAKD direktoriaus pareigas Remigijui Lipkevičiui meras įteikė Kauno rajono ženklą.
Renginyje daug kalbėta ir apie ateities planus.
Kauno rajono savivaldybės nuotr.
Kauno LEZ valdymo bendrovės direktorius Vytas Petružis pastebėjo, kad Kauno LEZ sukuriama vis ženklesnė Lietuvos BVP dalis, čia jau investuota daugiau kaip 700 mln. eurų, sukurta 5500 gerai apmokamų darbo vietų, kasmet valstybei sumokama 36 mln. eurų mokesčių. Kauno LEZ dirba ne tik Kauno miesto ir Kauno rajono gyventojai, bet ir daug jonaviečių, vilniečių, raseiniškių, atvykėlių iš kitų Lietuvos vietų.
Šis transporto mazgas yra pavyzdys, kai vieni kitus girdi ir petys petin dirba verslas, savivalda ir Vyriausybė.
„Karmėlavos seniūnija yra sudėtingas socialinis organizmas, kur šalia sparčiai besiplečiančių verslo zonų ir judrių magistralių gyvena daugiau kai 8 tūkst. gyventojų. Verslo plėtra kelia jiems nepatogumų: didėja transporto srautai, triukšmas, oro tarša, vibracija, sklinda nemalonūs kvapai, todėl labai svarbu girdėti ir bendruomenės balsą“, – pabrėžė V. Makūnas.
Siekiant nukreipti nuo gyvenviečių krovininio transporto srautus, bus rekonstruotos Gamyklos, Davalgonių ir Užtvankos gatvės, atsiras viadukas ties automagistrale A1, oro parką planuojama sujungti su automagistrale A6. Transporto arterijos bus tvarkomos ir ties Sergeičikų kaimu, kur įsikūrusios pramonės milžinės „Continental“, „Hella“, „Hollister“, „Fitsout“.
Naujausi komentarai