Šepetys su plaukų kuokštu: kaip reaguoti į tokią prekę?

Socialiniuose tinkluose plintančios parduodamo plaukų šepečio, kuriame likęs nemažas kuokštas plaukų, nuotraukos sukėlė šurmulį. 

Kaune gyvenanti Vesta pasidalijo dviem nuotraukomis iš prekybos centro „Iki Eiguliai“: jose matyti plaukų šepečiai, kuriems šiuo metu kaip tik pritaikytos nuolaidos. Moteriai už akių užkliuvo pats pirmas šepetys, mat jame įsivėlęs nemažas gniutulas plaukų.

„Matyt, mergina kasdien pasišukuoti ateina, nes plaukų nemažai palikta“, – internete suskubo komentuoti Sandra. Nuotraukomis pasidalijusi Vesta pridūrė: „O gal pati darbuotoja kasdien juo šukuojasi, nes kai šepetį parodžiau, ji nesutriko ir to šepečio nenukabino.“

Kitos internautės juokais svarstė, kad šis šepetys gali būti skirtas pabandyti, ar gaminys gerai šukuoja plaukus. 

Po nuotraukomis atsirado ir daugiau keistų istorijų. „Varėnoje esančioje „Iki“ parduotuvėje viena kasininkė prieš sėsdama į darbo vietą nuėjo ir plaukus susitvarkė parduodamu plaukų laku“, – pasakojo ir internautė Erika.

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovas Andrej Pometko dėkoja pirkėjai, kad dėl šios nemalonios situacijos ji informavo parduotuvės darbuotoją. „Iškart ėmėmės reikiamų priemonių ir prekę iš prekybos pašalinome“, – teigė prekybos tinklo atstovas. 

Anot jo, grožio, higienos ir kitų ne maisto prekių lentynos yra peržiūrimos ir tvarka jose palaikoma nuolat. „Mūsų darbuotojai kelis kartus per dieną peržiūri prekių tvarką ir likutį lentynoje, o pastebėję bet kokius kokybinius neatitikimus, jas nedelsiant išima iš prekybos ir utilizuoja. Taip pat pagal poreikį atliekame vidinį parduotuvės patikrinimą, peržiūrime vaizdo stebėjimo kamerų įrašus ir imamės kitų reikiamų priemonių. Pasitaiko tiek tyčinių, tiek netyčinių atvejų, kuomet prekė būna sugadinama ir dėl pirkėjo kaltės, tačiau kiekvienas toks atvejis yra sprendžiamas individualiai. Pastebėję savavališką pirkėjų elgesį, mūsų darbuotojai juos mandagiai įspėja, kad neapmokėjus, prekės naudoti ar vartoti negalima. Jei su pirkėju nepavyksta susitarti gražiuoju, apie tai informuojame parduotuvės administraciją ir apsaugą“, – teigė A. Pometko.

Prekybos tinklo atstovas teigė, kad kilus abejonei dėl prekės kokybės, pirkėjai yra raginami apie tai informuoti parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija 8 800 11 454.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
Dar panaudotais prezervatyvais neprekiauja?.. :/

WW

WW portretas
Kazkas pasisukavo ir vel padejo." Baisus" ivykis. Zmones daro kiaulystes, o kalti lieka prekybininkai. Aisku, vaizdas ne is maloniuju,bet ... yra ir kitu sepeciu. Nedarykite kriminalo!

nieko tokio

nieko tokio portretas
vaistin4je teko matyt kaip maza mergyte gal kokiu 5-6 metuku rankyte perejo per visus voku seselius taip sumaisydama spalvas, o lupdazius vienus pabande, kitus vel gi paterliojo ir visi buvo laimigi: ir vaikas ir mama ir vaistininkes ir besisypsantys pirkejai. O k1 nieks ju neperka, visi zino, kad kas netingi tas isbando, nes stendai laisvai saleje stovi. Na o jei kas perka tai ju problemos
VISI KOMENTARAI 15
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių