Sugrįžta kelionės Nemunu iki Zapyškio: po vaizdingas vietoves plukdys laivas „Žalgiris“

  • Teksto dydis:

Trečią laivybos sezoną pasitinkantis atnaujintas laivas „Žalgiris“ greta Nemuno salos pasirodys jau gegužės 27-ąją. Skirtingai nei praėjusiais metais, ši vandens pramoga iškylautojų lauks šeštadienį ir sekmadienį su kur kas patogesne kelionių atsiskaitymo sistema.

„Laivyba miesto centre palengva atsigauna. Laivas „Žalgiris“ po vaizdingas Kauno vietoves poilsiautojus plukdys jau trečius metus iš eilės. Tikime, kad ateityje čia plaukioti bus dar įdomiau – prie to prisidės suplanuotas naujas pėsčiųjų tiltas iš salos į Žemąją Fredą ir kairiajame Nemuno krante iškilsiantis M. K. Čiurlionio koncertų centras“, – sakė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Daugiau kaip 70 žmonių ir 20 dviračių talpinantis laivas pernai Zapyškio link kursavo ir penktadienį. Tačiau šįmet dėl mažo plaukiančiųjų skaičiaus nuspręsta šios dienos maršrutų atsisakyti.

Šeštadienį ir sekmadienį kelionės nuo „Žalgirio“ arenos prieplaukos prasidės dviem laikais – 10.15 ir 15.30 val. Iš Zapyškio sustojimo vietos išplaukimas suplanuotas 13 ir 18 val.

Kaip įprastai tarp pradinio ir galutinio kelionės taškų kapitonas sustos greta Vytauto bažnyčios ir Kačerginėje. Plaukimas į priekį truks apie pusantros, o atgal – kiek daugiau nei dvi valandas.

Kauno m. savivaldybės nuotr.

Svarbi naujiena – patogesnis atsiskaitymas už keliones. Iki šiol keleiviai įsigyti bilietus galėjo tik portale kakava.lt arba monetomis laive įrengtame bilietų automate.

Planuojama, kad prekyba bilietais prasidės gegužės 25 d. Keleiviai už kelionę laivu galės atsiskaityti bilietų automate, portale kakava.lt, prie komposterio priglaudę viešojo transporto „Žiogo“ kortelę arba telefono programėlėje nuskenavę QR kodą. Apmokėti už dviračio gabenimą bus galima bilietų automate ir portale kakava.lt.

Ateinantį antradienį kelionių įkainius tvirtins posėdžiausianti naujoji miesto taryba.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaunietis

Kaunietis portretas
Kitas portalas rašo,kad esant mažam keleivių srautui,reikia kelti įkainius,nes nėra pelno... Dabar bus visai ragai,pakėlus įkainius išvis niekas neplauks.teks tą baidoką supjaustyti. Pirmiausiai,kad būtų keleivių,reikia normalų laivelį turėti,o ne tokį seną baidoką,kuriame viskas dreba,vibruoja,smirda,bortai tik ant dažų sluoksnio laikosi,baisu plaukti su tokiu.

žiauriai

žiauriai portretas
patogu ............. net originaliom kapeikom ar centais nepavyks apmokėt

kur jau kur

kur jau kur  portretas
bet tokiuose laivuose galima senus, triukšmingus, daug kuro ryjančius variklius pakeisti į elektrinius arba bent vandenilio varomus. Ką veikia KTU?
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių