Lopšelių-darželių auklėtojos pastebi, kad darželinukų bendravimas su specialiųjų poreikių turinčiais vaikais duoda abipusę naudą.
Taip teigia ketvirtus metus kaip socialiniai partneriai bendraujančių Kauno lopšelio-darželio „Spindulėlis” ir Kauno rajono Noreikiškių lopšelio-darželio „Ąžuolėlis” auklėtojos, rengiančios bendrus projektus. Lopšelyje-darželyje „Spindulėlis” veikia trys abilitacinės grupės, kurias lanko specialiųjų poreikių turintys vaikai.
Šiemet abiejų įstaigų auklėtojos ir priešmokyklinio ugdymo pedagogės parengė projektą „Jausmų ir emocijų raiška per meninę veiklą". Juo siekiama užtikrinti lygiavertį visų vaikų ir suaugusių bendravimą per meninę raišką ir džiugias emocijas.
Šiam projektui vaikai ruošėsi kelias savaites, buvo pristatytos piešinių ir darbelių parodos. Lopšelio-darželio „Spindulėlis” abilitacinės grupės vaikai ir pedagogai paruošė spektaklį „Miško pasaka”. Pagrindiniai veikėjai buvo miško žvėreliai, kurie ruošėsi sveikinti draugą su gimtadieniu, o didžiausia dovana juk ir yra draugystė.
Specialiųjų poreikių vaikų bendravimas su priešmokyklinio amžiaus vaikais suteikė galimybę bendrauti, stebėti, mėgdžioti, kartu veikti, kurti ir pasijusti lygiaverčiais.
„Būdami kartu vaikai įgauna naujos patirties ir vertingų savybių asmenybės ugdymuisi: pagarbos, dėmesio, atsakomybės atjautos jausmus. Visi kartu gavome ne tik naudos, bet ir daug džiaugsmo mūsų mažiausiems ir silpniausiems, todėl stengsimės tęsti šią tradiciją, kaupti ir sisteminti naujas žinias, skleisti ir dalintis gerąja darbo patirtimi. Per teatrinę raišką ugdysime laisvus, kūrybingus, savimi pasitikinčius vaikus“, – sakė Noreikiškių lopšelio-darželio „Ąžuolėlis” auklėtoja Vilma Grybauskienė.
Naujausi komentarai