Pavojinga vieta
Kauno rajone veikiančių įmonių darbuotojai turėjo verstis be vandens. Kai paspaudė speigas, nutrūko vandens tiekimas. Žmonės įtarė, kad vanduo užšalo kur nors pakeliui iki bendrovių teritorijų. Apie gedimą buvo pranešta "Kauno vandenims".
Vienos Dievogalos kaimo įmonių atstovas Vilius "Kauno dienai" pasakojo, kad dar sausio 16 d. apie vandens trikdžius buvo pranešta bendrovei "Kauno vandenys". Į Kauno rajoną atvyko avarinė tarnyba, tačiau, nieko nepešusi, išvažiavo, o žmonės buvo priversti toliau dirbti be vandens.
Kitą dieną dar kartą atvyko avarinė, bet darbininkai ir vėl išvyko nieko nesutvarkę, nes esą nerado šulinio. Tuomet Dievogaloje įsikūrusių įmonių darbuotojai patys ėmėsi ieškoti, kur jis galėtų būti, kad vandens tiekimo problema būtų išspręsta. Pavaikščioję po laukus aplink teritoriją, jie šulinį rado, tačiau vaizdas gerokai nustebino.
Kelių metrų gylio šulinys buvo visiškai neuždengtas, į jį galėjo bet kas įkristi. O kadangi šulinys yra atokioje vietoje, greičiausiai net nebūtų galima prisišaukti pagalbos.
"Kiek laiko buvo neuždengtas, negaliu pasakyti, nes jį radome tik tada, kai pas mus užšalo vanduo. Kalbėjau su "Kauno vandenų" kažkokiu vadovu, jis sakė, kad darbininkai neturi kuo uždengti to šulinio. Keista, kad laukia, kol įvyks kokia nelaimė. Pažadėjo sutvarkyti per artimiausias dienas, bet nelabai tikiu jų pažadais, nes prie to šulinio važiavo ne vieną kartą ir nieko per beveik dvi savaites nepadarė", – savo poziciją išsakė pašnekovas.
Atviras šulinys – daugiau nei 2 m gylio. ("Kauno dienos" skaitytojų nuotr.)
Pinigų švaistymas?
Vyras piktinosi, kad "Kauno vandenų" avarinės tarnybos specialistai į iškvietimus atvyksta nepasiruošę. Be to, į Dievogalą jie vyko ne vieną kartą. Buvo dienų, kai prie šulinio atvažiavo keli skirtingi ekipažai, bet jokių darbų nevykdė. Todėl verslo atstovai tikina, kad jei jų darbuotojai taip neefektyviai dirbtų, jau seniai būtų bankrutavę.
"Pirmąkart atvažiavo penkiese be jokių teritorijos planų, pavaikščiojo aplink, šulinio nerado ir išvažiavo. Kadangi vandens neturėjome, vėl skambinome. Po savaitgalio atvažiavo avarinė ir vėl ta pati istorija – nežino, kur yra šulinys. Kitą dieną – vėl trijų žmonių brigada, bet taip pat nieko nerado", – pasakojo Vilius.
Kai vietos verslininkai pranešė "Kauno vandenims", kad patys rado šulinį, avarinės tarnybos specialistai atvyko dar kartą.
"Jie nufotografavo tą šulinį ir pasakė, kad perduos valdžiai. Tai ko jie važiavo, jei nieko netvarko? Po pietų man skambino iš avarinės, nes atvažiavo kita brigada, kuri vėl tik padarė nuotraukas. Mūsų adresu avarinė vyko šešis kartus ir absoliučiai nieko nepadarė. Tai įsivaizduokite, kaip švaistomi mokesčių mokėtojų pinigai, jei važiuoja po tris žmones ir nieko nedaro? Liūdina tokia situacija, kai tarnybos darbuotojai tarpusavyje nesusišneka ir be reikalo važinėja – juk visa tai yra sąnaudos. Jei mes taip dirbtume, seniai būtume bankrutavę", – kalbėjo netoli šulinio įsikūrusios bendrovės atstovas Vilius.
Jei mes taip dirbtume, seniai būtume bankrutavę.
Sutvarkys rangovai
"Kauno vandenų" atstovai tikino, kad šulinys yra atokioje vietoje, todėl jį buvo sunku surasti ir iš karto išspręsti problemą dėl vandens tiekimo. Bendrovės atstovai pripažino, kad į Dievogalos kaimą teko vykti ne vieną kartą.
"Bendrovė iki vartotojų kreipimosi apie šį atvirą šulinį nežinojo, nes jis yra atokioje, nešienaujamoje, apžėlusioje krūmynais teritorijoje ir iki tol nebuvo pažymėtas dokumentacijoje. Gavusi iškvietimų dėl dingusio vandens Žemaičių pl. 67, avarinė tarnyba vyko du kartus, tačiau vandens nebuvimo priežasties ir šulinio, kuris yra nutolęs nuo bendrovių teritorijos, nerado", – nurodė "Kauno vandenų" viešųjų ryšių specialistas Andrius Nanėnas.
Jis dienraščiui aiškino, kad, gyventojams pranešus apie neuždengtą šulinį, avarinės tarnybos darbuotojai atvyko dar kartą, tačiau neturėjo šuliniui uždengti reikalingos technikos, kuri galėtų įvažiuoti į užžėlusią teritoriją. Taip pat paaiškėjo, kad darbuotojai neturi nestandartinių medžiagų, kuriomis dengiami tokio tipo šuliniai.
"Todėl buvo padaryta nuotraukų, kad būtų suformuota užduotis rangovams. Sausio 27 d. rangovai dirbo minėtoje vietoje ir turėtų uždengti šulinį 2 m skersmens perdengimo plokšte bei gelžbetoniniu dangčiu", – apie tai, kad šulinys jau turėtų būti sutvarkytas, kalbėjo "Kauno vandenų" atstovas.
Jis taip pat pridūrė, kad Dievogaloje įsikūrusios įmonės be vandens galėjo likti ir dėl kitų priežasčių, nebūtinai dėl neuždengto ir užšalusio vandens šulinyje. Pasak A.Nanėno, vandens nebuvimo priežastis bendrovėse nebūtinai gali būti susijusi su šiuo šuliniu, nes pasitaiko atvejų, kai vanduo užšąla ir dėl neapšiltintų vandens apskaitos mazgų vidaus tinkluose, o už vidaus tinklus atsako patys vartotojai.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai