Seni rakandai, jų likučiai į A. Šerono drobes sugulė kaip iš vaikystės miražų ateinantys prisiminimai. Pasak dailėtyrininkės Vaidilutės Brazauskaitės, interjerai A. Šerono paveiksluose – „įtraukiantys“, iškart sužavintys vidine, kiek apsiblaususia šviesa, mintimis nukeliantys prie matytų prancūzų modernistų interjerinių etiudų... Tolimų langų šviesa, thonet stiliaus kėdės, pianinas ir kitos sustingusių laike interjerų detalės įkvepia gana nostalgiškai mėgautis fragmentaliomis, taikliomis kompozicijomis ir spalviniais niuansais, potėpio tikslingumu bei grakštumu. Naudojantis prigimtiniais tikro tapytojo sugebėjimais, menininkui pavyko užfiksuoti ne tik praeitimi dvelkiančius vaizdinius, nykstančią natūrą, bet ir į savo paveikslų erdvę juntamai įvesti laiko dimensijos pojūtį. Dūlėjantys daiktai yra labai išraiškingi, kiekvienas turi individualią, nepakartojamą savo istoriją. Visi parodos darbai – ne tik daiktų, bet ir ritualų, kvapų, spalvų ir jausmų perteikimas kasdienybės vaizdiniais. Ši natiurmortiška kasdienybė kviečia stipriau išgyventi sustojusio laiko įspūdį, apskritai geriau pajausti laiko ritmą. Kviečiant sugrįžti prie lietuviškosios kultūros bei kasdienybės tradicijų, vieno ar kito gyvenimo ištakų, A. Šerono tapyboje keliamas ir lietuviškosios tapatybės klausimas.
Jaunosios kartos menininkas A. Šeronas (gim. 1986) yra vienas iš tų, kurie bando į dailę sugrąžinti klasikinę tapybą. 2013 m. Šiaulių universitete menininkas įgijo dailės (tapybos) magistro diplomą. Yra surengęs 15 personalinių parodų, dalyvavęs daugiau nei 70 jungtinių parodų, devyniuose šalies ir tarptautiniuose pleneruose. A. Šerono kūriniai eksponuoti Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje. Tapytojas 2020 m. 8-oje pasaulio žemaičių parodoje apdovanotas sidabro medaliu už pagarbą tradicijoms ir temos aktualizavimą.
A. Šerono tapybos paroda „Patirtys 3 ir 5“ Klaipėdos galerijoje (Bažnyčių g. 6) veiks iki gruodžio 4 d.
Naujausi komentarai