Ieškoma žiedinės sankryžos estakados projektuotojų

  • Teksto dydis:

Klaipėdoje ruošiamasi Baltijos pr., Šilutės ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijai: čia turėtų iškilti estakada, kuria transportas judės rytų–vakarų kryptimi. Šią savaitę uostamiesčio savivaldybė paskelbė konkursą projektavimo darbams atlikti, konkursą laimėsiantys rangovai vėliau atliks ir projekto vykdymo priežiūrą.

Sutartį su projektuotojais tikimasi pasirašyti šios vasaros pradžioje, projektavimas truks apie metus, o žiedinės sankryžos rekonstrukcijos pradžia, anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, planuojama 2020 metais, darbai gali tęstis apie dvejus metus. 

Projekto parengimas finansuojamas savivaldybės biudžeto bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšomis, o pačias estakados statybas, kurios gali kainuoti iki 20 milijonų eurų, tikimasi, jog didžiąją dalimi finansuos Valstybė, nes Baltijos prospektas tarnauja ne tik miestiečių, bet ir Valstybinio jūrų uosto reikmėms.

„Tai išskirtinės svarbos transporto mazgas ne tik Klaipėdai, bet ir visai Lietuvai. Finansinis klausimas šiandien dar nėra galutinai išspręstas, tačiau tai, kad jis yra tiek Susiekimo ministerijos, tiek Vyriausybės darbotvarkėse, kelia tam tikro pasitikėjimo“, –  sako Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.

Baltijos pr. ir Šilutės bei Vilniaus pl. sankryžos pertvarkymo perspektyvas vasarą vertino specialistai. Estakados statybai rytų–vakarų kryptis pasirinkta atlikus transporto srautų modeliavimą. Planuojama, kad estakada bus keturių eismo juostų pločio, po dvi juostas į abi puses. Įgyvendinant estakados statybų projektą bus rekonstruota ir po estakada liksianti žiedinė sankryža, projektuojant bus įvertintas ir poreikis čia įdiegti šviesoforinį valdymą. 

Spūsčių problemą mieste padės spęsti ir dar vienas planuojamas naujas objektas – šiuo metu projektuojamas Statybininkų prospekto tęsinys, rangos darbų pradžia numatoma šių metų pabaigoje, projekto įgyvendinimas truks apie dvejus su puse metų. Tai bus naujas išvažiavimas iš miesto, įsiliesiantis į kelią Klaipėda–Šilutė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

to Taip

to Taip portretas
Estakada bus statoma to naudai, kas mokės už jos statybą. Kas moka, tas ir muziką užsako.

jerominas

jerominas portretas
tai kur ta analize, kokie srautai, ar vėl Vilnius uždėjo žymą "slaptai". kam daugiausiai naudos bus iš viaduko? kodėl negali tiesiog normalaus mazgo padaryti su nuovažom į visas puses? vėl 30 metų analyzus darys, projektuos kol pastatys viaduka ir kita kryptimi (miesto gyventojams).

Taip

Taip portretas
Tokios krypties estakados pastatymas neissprendzia problemu...tik vis nukelia i kitas sankryzas...visu pirma turim atsakyti i klausima:ar estakada statom miestieciu naudai , ar uosto kroviniam?..jei miestieciu tai estakados kryptis turi buti siaure-pietus....o uosto krovinius reikia nukreipti statant aplinkeli ir isnaudojant Nemuno gatve...
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių