Kvietė ir policiją
Skrydis į Angliją buvo suplanuotas trečiadienį 17.55 val. Tačiau tik praėjus aštuonioms valandoms, kai lėktuvas pagaliau pakilo, laukimo išvarginti keleiviai atsikvėpė lengviau.
Palangos oro uosto terminalo laukiamojoje salėje praleidę trečdalį paros žmonės ne juokais siuto.
Ištverti šį košmarą teko ir mamoms su mažais vaikais, ir nėsčiosioms.
Vienai skrydžio laukusiai keleivei interneto socialiniuose tinkluose pasidalijus nemalonia žinia pasipylė ir daugiau komentarų.
Patekusieji į tikrą pragarą buvo raginami reikalauti kompensacijos už sugaištą laiką ir patirtus nuostolius.
"Viešbutis priklauso, jei skrydis atidėtas daugiau kaip 5 val. ir neįvyksta tą pačią dieną, turėjote išskristi trečiadienio vidurdienį, dabar jau ketvirtadienis. Privalote reikalauti viešbučio ir taksi į abi puses, tokios yra "Wizz Air" nuostatos", – dėstė vienas internautas.
"Kaip suprantu, čia tas pats lėktuvas, kuriuo atskridome į Palangą. Nusileidimas audroje buvo tragiškas, gal kažką pažeidė tūpdamas?", – svarstė kita komentatorė.
Labiausiai žmones baugino nežinia – kilo panika, nes nebuvo aišku, ar planuotas skrydis išvis įvyks. Į oro uostą net teko kviesti policijos pareigūnus, kad šie sutramdytų įsiaudrinusį ir apgirtusį keleivį, kuris agresyviai bandė ieškoti teisybės. Tai patvirtino ir Palangos oro uosto Komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius.
Galiausiai, vis atidedant skrydžio laiką, lėktuvas pakilo 2.12 val. nakties.
"Buvo informuoti apie savo teises"
Bendrovė "Wizz Air" informavo, kad orlaivis iš Palangos į Londono Lutono oro uostą spalio 3 dieną išskrido vėliau nei turėjo, nes buvo atliekama papildoma techninė orlaivio apžiūra dėl žalos, padarytos antžeminių operacijų metu.
"Visiems šio vėlavimo paveiktiems keleiviams buvo suteikta užkandžių Palangos oro uoste, jie buvo informuoti apie savo teises bei jiems buvo pasiūloma skrydžio alternatyva, visiškas pinigų grąžinimas arba 120 proc. sumokėtos sumos sugrąžinimas į jų "Wizz Air" sąskaitas. "Wizz Air" nuoširdžiai atsiprašo visų nepatogumų dėl vėlavimo patyrusių keleivių, tačiau kartu norime priminti, kad keleivių, įgulos ir orlaivių saugumas visada išlieka mūsų prioritetu", – teigiama oficialiame įmonės pranešime.
Pažeistą lėktuvą turėjo apžiūrėti atsakingos tarnybos specialistai iš Vilniaus, todėl teko laukti, kol jie atvyks į Palangą.
Esą keleiviai apie tai buvo informuoti.
Kiek jų tądien turėjo išskristi ir, kiek atsisakė tai daryti, bendrovė neatskleidžia. Pasak "Wizz Air" atstovės Gabrijelos Petrikytės, tai – konfidenciali informacija.
Esą tokie atvejai Lietuvoje yra gana reti, o pirmenybė visada teikiama saugumui.
Išskirtinis atvejis
Palangos oro uosto Komunikacijos skyriaus vadovas M.Zelenius aiškino, kad už skrydį atsakinga bendrovė pasirūpino, jog laukiantieji neliktų alkani ir ištroškę.
Be to, keleiviai turėjo teisę atsisakyti skrydžio ir atgauti sumokėtus pinigus. Vis dėlto, tokių buvo mažuma.
"Mano žiniomis, didesnė dalis keleivių išskrido", – teigė pašnekovas.
Jo žodžiais, tokio masto vėlavimas Palangos oro uoste – beprecedentis.
"Per pirmąjį šių metų pusmetį Palangos oro uoste daugiau nei 2 val. vėlavo tik 0,33 proc. visų skrydžių. Tai reiškia, kad iš 2 163 skrydžių vėlavo tik 7 skrydžiai. Taip, kad šis sudėtingas atvejis tikrai yra išskirtinis. Nereikia pamiršti, kad aviacijoje pats svarbiausias dalykas yra saugumas", – apibendrino oro uosto atstovas.
Naujausi komentarai