Įkyrėjo muzikėlė telefone: internetu nesinaudojantiems senjorams susisiekti su „Sodra“ – nelengva Pereiti į pagrindinį turinį

Įkyrėjo muzikėlė telefone: internetu nesinaudojantiems senjorams susisiekti su „Sodra“ – nelengva

2022-02-02 16:30

"Sodra" tapo sunkiai pasiekiama pagyvenusiems žmonėms. Internetu nesinaudojantys senoliai bando prisiskambinti, bet atsako dažniausiai nesulaukia.

Misija: internetu nesinaudojantiems senoliams susisiekti su "Sodros" darbuotojais nelengva.
Misija: internetu nesinaudojantiems senoliams susisiekti su "Sodros" darbuotojais nelengva. / Ž. Gedvilos / BNS ir freepik.com nuotr.

Našlės pensija atitolo

Garbaus amžiaus klaipėdietė neseniai palaidojo vyrą. Praėjo kelios savaitės, moteris susivokė, kad jai priklauso našlės pensija, todėl susiruošė skambinti į "Sodrą".

"Visą savaitę skambinau. Kasdien ir ryte, ir prieš pietus, ir prieš pat darbo pabaigą. Vienu numeriu skambindama vis girdėdavau trumpus signalus, tarsi kas būtų nukėlęs telefono ragelį. Kito signalas būdavo geras, bet niekada niekas neatsiliepdavo. Sunkiai vaikštau, gyvoje eilėje stovėti negaliu, o ir nerekomenduojama dabar grumdytis eilėse", – pasakojo klaipėdietė.

Moteris neteko vilties susisiekti su "Sodros" atstovais, tad reikalo vis dar negali sutvarkyti.

Sunkiai vaikštau, gyvoje eilėje stovėti negaliu, o ir nerekomenduojama dabar grumdytis eilėse.

Įstaigos interneto svetainė skelbia, kad, kilus sunkumų susisiekti telefonu, patariama parašyti elektroninį laišką arba prisijungti prie savo asmeninės paskyros, realiai susirašyti su konsultantu arba pateikti konsultantui klausimus, į kuriuos bus atsakyta per 20 dienų.

Panašiai apie sunkumus susisiekiant su šios įstaigos darbuotojais pasakojo ir viena jauna klaipėdietė.

Mergina nesiregistravo internetu vizitui į "Sodrą", nes norėjo tik pasikonsultuoti. Lankymasis įstaigoje būtų atėmęs daug laiko. Prisiskambinti nesisekė ir jai.

Ragino nepadėti ragelio

"Sodros" atstovė Malgožata Kozič įsitikinusi, kad dažniausiai interesantai neturi kantrybės palaukti, kol konsultantai atsilieps.

Šiuo metu skambinantys žmonės esą turi palaukti nuo 4 iki 5 minučių. Jeigu žmogus nesulaukia atsiliepiant ir skambina iš naujo, jis tik pailgina laukimo laiką.

"Prisiskambinti tikrai įmanoma. Kai žmogus surenka telefono numerį, atsiliepia autoatsakiklis ir praneša, kiek gali tekti palaukti. Palaukus tiek laiko, paprastai įvyksta sujungimas. Kai žmogus vis padeda ragelį ir skambina iš naujo, linija būna dar labiau užimta. Problemą suprantame, bet tiesiog taip yra. Visi konsultantai dirba nuolat. Kasdien sulaukiama nuo keturių iki aštuonių tūkstančių ir net keliolikos tūkstančių skambučių. Informacijos numeris yra bendras visai Lietuvai. Yra du skambučių centrai, kuriuose dirba konsultantai, galintys suteikti bendrąją ir asmeninę konsultaciją. Kartais, kai skambučių yra labai daug, su skambinančiaisiais bendrauja ir klientų aptarnavimo skyrių konsultantai. Būna, kad ir suserga darbuotojai. Tikrai nėra, kad kažkas tyčia neatsilieptų į skambučius. Tiesiog "Sodra" sulaukia be galo daug skambučių", – tikino M.Kozič.

Patarė pasukti vakare

Atsiprašome, kad tenka palaukti, bet tokios yra galimybės.

Vienas būdų sulaukti konsultacijos – paskambinti po darbo valandų, nes informacijos centras teoriškai dirba visą parą. Jei žmogus skambina po darbo, jo skambutis registruojamas, o atsilaisvinęs konsultantas jam turi perskambinti.

"Jei žmogus nepadėtų ragelio ir nebandytų prisiskambinti 20 kartų, o vieną kartą sulauktų, kol bus sujungtas su konsultantu, tai padidintų galimybę sulaukti sujungimo. Tik skambinant trumpuoju numeriu skambutis apmokestinamas priklausomai nuo operatoriaus įkainių. Renkant ilgąjį numerį, pokalbis nekainuoja daugiau nei skambinant kur kitur", – paaiškino M.Kozič.

Pandemijos metu laukti gyvoje eilėje nuėjus į "Sodrą" negalima.

Atstovė teigė, kad senyvo amžiaus žmonės priimami be eilės, jei įtikina, kad neturi kitos galimybės užsiregistruoti. Bet jiems teks palaukti, kol iš anksto registravęsi interesantai bus aptarnauti.

"Pandemijos metu žymiai, faktiškai 100 procentų, padidėjo besikreipiančiųjų į "Sodrą", tuo pat metu – ir į skambučių centrą. Atsiprašome, kad tenka palaukti, bet tokios yra galimybės, su panašiomis problemomis susiduria ir kitos įstaigos, kurios naudojasi skambučių centrų paslaugomis", – paaiškino M.Kozič.

Pirmadieniais ir kitomis darbo valandomis, maždaug nuo 10 iki 13 val., prisiskambinti sunkiausia. Mažiausiai skambučių sulaukiama ketvirtadieniais ir penktadieniais, geriausiai skambinti po 15 val. Kuo arčiau darbo dienos pabaiga, tuo didesnė tikimybė greičiau sulaukti atsiliepiant konsultantą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra