Lietuvos jūrų kapitonų asociacijoje daugelis kapitonų yra vyresnės kartos. Jie puikiai atsimena Klaipėdos uostą, koks jis buvo prieš du, tris, keturis dešimtmečius. Klube yra ir jaunesnių kapitonų, kurie dirba užsienio šalių laivuose, matė daugybę kitų šalių uostų ir gali juos palyginti su Klaipėda.
Jūrų kapitonus ypač domina Klaipėdos uosto pietinės dalies kompanijos. Jos buvusio žvejybos uosto ir šalia jų buvusių teritorijų plėtros zonose. Pietinė uosto dalis pastaraisiais metais ypač smarkiai plečiasi.
Maždaug prieš pusmetį jūrų kapitonai domėjosi pokyčiais „Klaipėdos Smeltėje“, o prieš kelias dienas lankėsi Klaipėdos jūrų krovinių kompanijoje „Bega“. Juos su kompanija supažindino jos vadovas Aloyzas Kuzmarskis. Parodė naujus terminalus, sutvarkytas krantines.
„Mums, jūrų kapitonams, apsilankymas „Begoje“ paliko gerą įspūdį. Stipri šiuolaikinė krovos kompanija su naujais ir galingais terminalais, ypač pritaikyta krauti birius maisto produktus. Apsilankėme kompanijos muziejuje. Pamatėme senas nuotraukas. Kompanija nuo 1992 metų ta teritorija yra neatpažįstamai pasikeitusi“, - pastebėjo Lietuvos jūrų kapitonų asociacijos vadovas jūrų kapitonas Juozas Liepuonius.
Naujausi komentarai