Ketvirtadienį Klaipėdos miesto kolegija pritarė, kad dalis maršrutinių taksi būtų įtraukta į viešojo transporto sistemą. Tam dar turi pritarti ir miesto taryba.
Po kelių mėnesių derybų pasiektas kompromisas tarp vežėjų ir miesto valdžios.
Tuose maršrutiniuose taksi, kurie bus įtraukti į viešojo transporto sistemą, galios mieste taikomos keleivių lengvatos bei elektroniniai bilietai.
Ekonomiškai galintys išsilaikyti maršrutai Taikos prospektu – Herkaus Manto gatve, bus „ekspreso“ transporto priemonė. Tad važiavimo kaina, kaip ir dabar, bus didesnė nei važiuojant didžiaisiais autobusais. Jiems sutartis planuojama pratęsti, keliant ekologinius reikalavimus. O kiti maršrutai bus integruoti į viešojo transporto tinklą, tai reiškia, kad jiems galiotų tie patys bilietai, kaip ir didžiuosiuose autobusuose, taip pat elektroninis bilietas ir visos socialinės lengvatos moksleiviams, studentams, senjorams ir kitiems asmenims, kuriems jos priklauso.
Įgyvendinus šiuos siekius, tikimasi padidinti viešojo transporto patrauklumą, pritraukti 3 proc. daugiau keleivių, tiek pat sumažinti viešojo transporto eksploatacijos išlaidų, mažinti aplinkos taršą, maršrutinio transporto aptarnavimo sektoriuje išsaugoti didžiąją dalį darbo vietų.
Bus siekiama, kad viešojo transporto maršrutas nebūtų toliau nei 800 metrų nuo daugiaaukštės ir 1100 metrų nuo mažaaukštės statybos kvartalų paskutinių namų.
Uostamiestyje yra 52 veikiančios maršrutinių autobusų įmonės, kuriose yra 150 automobilių ir dirba iki 300 žmonių. Kai kuriose įmonėse yra po tris-keturis, kai kuriose – 12 vairuotojų.
Prieš 20 metų Klaipėda buvo pirmasis miestas Lietuvoje, kuris suteikė galimybę mažuoju transportu vežti keleivius.
Naujausi komentarai