Pereiti į pagrindinį turinį

„Klaipėdos“ studijoje: ar jūrų uosto plėtra gresia Lietuvai ekologine katastrofa?

2020-10-05 16:00
DMN inf.

Šiandien „Klaipėdos“ dienraščio studijoje svečiuojasi Klaipėdos bendruomenių asociacijos atstovas Gintaras Ramašauskas, Lietuvos žaliųjų partijos pirmininkas Remigijus Lapinskas ir architektas Edmundas Benetis.

Klaipėdos bendruomenių asociacijos atstovas Gintaras Ramašauskas, Lietuvos žaliųjų partijos pirmininkas Remigijus Lapinskas ir architektas Edmundas Benetis. Klaipėdos bendruomenių asociacijos atstovas Gintaras Ramašauskas, Lietuvos žaliųjų partijos pirmininkas Remigijus Lapinskas ir architektas Edmundas Benetis. Klaipėdos bendruomenių asociacijos atstovas Gintaras Ramašauskas, Lietuvos žaliųjų partijos pirmininkas Remigijus Lapinskas ir architektas Edmundas Benetis.

Vyriausybė praėjusių metų pabaigoje pritarė bendrajam planui, pagal kurį Klaipėdos uostas galės plėtoti pietinę dalį, o atsiradus dar didesniam teritorijų poreikiui – plėstis į šiaurę. Ilgalaikėje perspektyvoje bendra investicijų vertė į uosto plėtros projektus sieks apie 1,2 mlrd. eurų, trumpalaikėje – apie 635 mln. eurų.

Tikėtina, kad naujai išrinktas Seimas planą patvirtins jau šiemet. Kai tai įvyks, LR Bendrasis planas (kartu ir Klaipėdos išorinio uosto planas) įgaus įstatymo galią. Tačiau šio plano kritikai teigia, kad tokie užmojai Baltijos jūros pakrantei, jos kraštovaizdžiui, florai ir faunai taps ekologine katastrofa. Planuojama uosto teritorijos plėtra patenka į nekilnojamojo kultūros paveldo, „Natura 2000“ ir kitas saugomas teritorijas, turės poveikį ir Kuršių nerijos kraštovaizdžiui. Apie tai – pokalbis „Klaipėdos“ studijoje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų