Klaipėdos uosto geležinkelis toliau plėsis

Susisiekimo ministerijai pateikta tvirtinti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto geležinkelių mazgo plėtros programa.

Susisiekimo ministerijai pateikta tvirtinti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto geležinkelių mazgo plėtros programa.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija yra numačiusi 2013–2015 metais į jai priklausančių uosto geležinkelių dalį investuoti 57,5 mln. litų. Iš viso bus vykdoma 14 projektų.

Keturis projektus, aprėpiančius gerokai didesnes investicijas geležinkeliuose, kurie susiję su Klaipėdos uostu, yra numačiusi vykdyti Lietuvos geležinkelių bendrovė.

Plėtojant geležinkelius, jie paraleliai būtų vystomi tiek šiaurinėje, tiek pietinėje uosto dalyse. Ekspertų vertinimu, per laikotarpį iki 2020 metų uosto krova intensyviau vystysis pietinėje uosto dalyje.

Tai įvertinus, kitais metais turėtų būti rengiama Draugystės geležinkelio stoties antrojo jungiamojo kelio su uostų statybos galimybių studija.

Lietuvos geležinkelių bendrovė daug dėmesio ketina skirti ir uosto aprūpinimo kroviniais geležinkelio magistralei Klaipėda–Pagėgiai–Radviliškis vystyti. Ši geležinkelio magistralė jau tvarkoma keletą metų.

Gavęs Klaipėdos valstybinio jūrų uosto geležinkelio mazgo ir kitų Lietuvos geležinkelio mazgų vystymo programas, susisiekimo ministras tvirtins bendrą šalies geležinkelių sistemos vystymo programą.

"Geležinkelis Klaipėdos uostui yra labai svarbus, tačiau šiandien man dar sunku pasakyti, kaip ta programa įsikomponuos į bendrą šalies geležinkelių sistemą. Korekcijų tose programose gali lemti "Rail Baltic", kurio reikalai dar neaišku kaip pasisuks", – teigė susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius.

Jis sakė norįs, kad įvairios mažesnės programos, kaip Klaipėdos geležinkelių mazgo vystymas, jam ateityje "nesurištų rankų ir kojų" tvirtinant bendrus šalies geležinkelių vystymo planus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių