Uosto direkcijos valdybos pirmininkas Nerijus Udrėnas BNS sakė, kad valdyba paprašė A. Latako raštu pateikti daugiau informacijos, o ją gavusi ji ketina vėl ketina susirinkti kitą savaitę.
„Paprašėme, kad jie raštu išdėliotų visus tuos niuansus, ar jie seka tas sankcijas apskritai, kaip jie tą daro, ar jie komunikavo su savininku, su ministerija, kitais stakeholderiais (suinteresuotomis šalimis – BNS), kaip jie tai darė, koks tas buvo veikimas“, – BNS sakė N. Udrėnas.
Paprašytas pakomentuoti, kokią užduotį valdybai suformulavo M. Skuodis, N. Udrėnas teigė, jog problema, tikėtina, yra komunikavimas tarp ministerijos ir uosto vadovų.
„Turbūt, kaip iš tos krizės kažko pasimokyti, kaip turi būti bendraujama tarp įmonių ir akcininko. Tas komunikavimas, atrodo, buvo, bet ar jis buvo pakankamai gilus ir konstruktyvus? Gal nepakankamai“, – svarstė N. Udrėnas.
Tiesioginis A. Latako vadovas M. Skuodis penktadienį pareiškė sunkiai įsivaizduojantis, kaip Klaipėdos uosto vadovybė galėtų dirbti toliau.
„Sunkiai įsivaizduoju, kaip šiame kontekste toliau galėtų dirbti Klaipėdos uosto, per kurį kraunamos baltarusiškos trąšos, vadovybė. Vertinsiu situaciją ir savo komandoje, ministerijoje“, – feisbuke rašė ministras.
A. Latakas netrukus po to pareiškė, jog įmonė nepadarė jokių pažeidimų.
Konkursą laimėjęs A. Latakas uostui vadovauja nuo 2020 metų birželio, į postą jį paskyrė tuometinis susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Klaipėdos uosto vadovo konkursą supo įtarimai dėl skaidrumo – Seimo Antikorupcijos komisija, kuria tuomet vadovavo liberalas Ričardas Juška, prokurorų prašė išnagrinėti ir įvertinti komisijos surinktą medžiagą dėl šio konkurso. Komisijos pareiškime buvo abejojama dėl konkurso komisijos sudarymo, narių kvalifikacijos, priimtų sprendimų bei A. Latako galimų interesų konflikto.
Tačiau Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) 2020-ųjų birželio pabaigoje atsisakė pradėti ikiteisminį tyrimą, nenustačiusi korupcinių nusikalstamos veikos požymių.
Naujausi komentarai