Laivas į Dangės žiotis buvo plukdomas atbulas, nes upėje jo nebūtų buvę įmanoma apsukti.
"Kažkoks fenomenas. Ne pirmą kartą jį išplukdo. Ne pirmą kartą jis sugrįžta. Bet visada su plojimais. Labai miela. Matyt, klaipėdiečiai tikrai myli savo miesto simbolį", – kalbėjo įmonės "Bega" Komunikacijos ir informacijos grupės vadovas Gediminas Gudavičius.
Laivo parplukdymo operacijai vadovavo kapitonas Valdemaras Vizbaras.
Penktadienio rytą laivas buvo nuleistas į vandenį. Visa procedūra doke užtruko apie dvi valandas.
Kažkoks fenomenas. Ne pirmą kartą jį išplukdo. Ne pirmą kartą jis sugrįžta. Bet visada su plojimais.
Apie 10 val. "Meridianas" buvo pradėtas tempti iš doko Dangės upės žiočių link.
Apie 11 val. buvo pakeltas Pilies tiltas, kad "Meridianas" galėtų netrukdomas plaukti toliau.
Įveikus šią kliūtį, iškart buvo keliamas Biržos tiltas. Jį nuleido tik tada, kai "Meridianas" buvo atplukdytas bei prišvartuotas prie krantinės ir išplaukė darbą atlikę vilkikai.
Dėl vilkikų manevrų dar kartą teko pakelti Pilies tiltą.
Teigiama, kad operacija pavyko puikiai. Nuo laivo apačios buvo nuvalyta vandens augalija, dugnas nuplautas aukšto slėgio vandens srove, tam prireikė maždaug paros laiko.
Tuomet medinė laivo dalis, kuri panyra į vandenį, buvo nudažyta specialiais ją apsaugančiais dažais.
Po vandeniu esantis laivo korpusas per septynerius metus nuo paskutinio laivo nuleidimo į vandenį išsilaikė palyginti neblogai.
Vis dėlto, paanalizavus atidžiau, buvo aptikta vietų, kurioms teko skirti dar šiek tiek dėmesio ir laiko. Prireikė ir virinimo darbų.
"Meridianą" doke įvertino Lietuvos transporto saugos administracijos inspektoriai, kurie, kaip priklauso pagal laivų priežiūros reglamentavimą, atlieka "Meridiano" dokinę techninę apžiūrą.
Naujausi komentarai