Pereiti į pagrindinį turinį

„Trikojai“ toliau kelia aistras: įtūžo, nes pareigūnai sugalvojo juos paslėpti

2020-01-13 15:24

Šalies gatvėse atsiradus naujovėms – kilnojamiesiems greičio matuokliams, vadinamiesiems trikojams, vairuotojai ir toliau piktinasi juos pamatę. Šįsyk klaipėdiečiui Andriui užkliuvo pareigūnų taikoma taktika, kai, pasak jo, Klaipėdoje, Taikos prospekte, prieš kelias dienas pastatytas greičio matuoklis ant trikojo stovo savaitgalį buvo paslėptas nuo vairuotojų.

Paslėpė kilnojamą greičio matuoklį?

Kaip portalui pasakojo Andrius, uostamiestyje esančiame Taikos prospekte, prie buvusio „Swedbank“ padalinio pastato, pastatytas „trikojis“ greičio matuoklis, šeštadienį buvo paslėptas už elektros skydinės. O netoliese minėtos vietos esą patruliavo ir nežymėtas policijos pareigūnų automobilis.

„Kodėl pareigūnai skelbia, kad nesislepia, o iš tiesų elgiasi priešingai? Prieš kelias dienas šis „trikojis“ greičio matuoklis buvo gerai matomas vairuotojams, o šeštadienį – jau paslėptas. Pareigūnai teigia, kad viskas daroma dėl saugumo, nors, galima daryti išvadą, kad jie tenori pasipinigauti“, – plūdo su redakcijos žurnalistais susisiekęs vyras.

Feisbuko grupės „Trikojis Klaipėdoje“ nuotr.

Paaiškino priimtą sprendimą

Aptariamą situaciją komentavęs Klaipėdos apskrities Vyriausiojo policijos komisariato (VPK) Kelių policijos tarnybos kuopos vadas Artūras Freitikas, sakė, jog pastarasis sprendimas – pakeisti kilnojamo greičio matuoklio vietą (pastatant jį už elektros skydinės, – aut. past.) buvo priimtas todėl, kad „trikojis“ prieš tai buvo nukreiptas į pėsčiųjų perėjos pusę, kur esą ženkliai trukdė tinkamai veikti lazeriui.

„Matuoklis nėra slepiamas, tiesiog užfiksuotas netinkamu kampu, mat, iš važiuojamosios kelio dalies pusės buvo matomas“, – tikino Kelių policijos tarnybos kuopos vadas.

O pasiteiravus, kodėl tuo metu, šeštadienį, kai vairuotojai pastebėjo pakeistą „trikojo“ stovėjimo Taikos prospekte vietą, netoliese patruliavo ir nežymėtas policijos pareigūnų automobilis, pašnekovas teigė, jog nežymėtu policijos automobiliu patruliuojama tądien esą nebuvo, juo tiesiog buvo transportuojamas minėtas prietaisas.

Kilnojami greičio matuokliai nėra baubas.

Žymėti neprivaloma

Jau ne pirmą dieną vairuotojams kliūva ir tai, kad šalies gatvėse pastatomi „trikojai“ nėra paženklinti specialiais skiriamaisiais ženklais, tačiau, kaip portalui sakė Klaipėdos apskr. VPK atstovė Andromeda Grauslienė, šie kilnojami greičio matuokliai yra tarsi pareigūnų taikoma dar viena speciali priemonė, panašiai kaip rankinis greičio matuoklis, todėl žymėti juos esą neprivaloma.

„Klaipėdos pareigūnai yra identifikavę avaringiausias ir sudėtingiausias eismo atžvilgiu vietas, todėl tose vietose vykdomos tam tikros prevencinės priemonės, kurias atlieka pareigūnai. Klaipėdiečio aptariamame Taikos prospekte yra išties intensyvus eismas. Ten, deja, bet turime fiksavę žūčių atvejų – ir motociklininko, ir pėsčiojo“, – akcentavo ji.

Pasirenkamos intensyviausio eismo vietos

Pasak A. Grauslienės, vietų Klaipėdos apskrityje, kur pastebimas intensyvus eismas, yra daug, todėl kilnojami greičio matuokliai – „trikojai“, priklausomai nuo numatytos specialiosios priemonės vykdymo trukmės, yra perkeliami vis į kitą vietą, pavyzdžiui, praėjus kelioms valandoms.

Dėl šios priežasties, esą vairuotojai greta pastarosios vietos ir gali pastebėti nežymėtą policijos pareigūnų automobilį.

Užsiminus apie vairuotojų taikomas gudrybes šalies gatvėse pastebėjus „trikojį“, kai savadarbiai įspėjamieji ženklai, tokie kaip: „50 km/val. – trikojis“, klijuojami ant asmeninių automobilių, kad juos pastebėtų kiti bei pasitaikančius atvejus, kai vairuotojai transporto priemonėmis netgi užstato kilnojamus greičio matuoklius, Klaipėdos apskr. atstovė šyptelėjo:

„Viskas gerai, kad žmonės vienijasi dėl bendro tikslo, tačiau kilnojami greičio matuokliai nėra baubas. Svarbiausia – važiuoti saugiai ir neviršyti greičio bei rūpintis savo ir kitų eismo dalyvių saugumu. Tada nebus baugūs nei stacionarūs, nei mobilūs greičio matuokliai. Juk visos greičio matavimo priemonės atliekamos tam, kad būtų sumažintas avaringumas, nes dažnai vairuotojai linkę viršyti greitį kaip ir sėsti prie vairo būdami neblaivūs – tai dvi pagrindinės bėdos, dėl kurių keliuose didėja avaringumas, žūsta žmonės“, – akcentavo ji.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų