Pereiti į pagrindinį turinį

Pasipylė klaipėdiečių skundai dėl maisto

2013-06-26 11:00
Pasipylė           klaipėdiečių skundai dėl maisto
Pasipylė klaipėdiečių skundai dėl maisto / Vytauto Liaudanskio nuotr. Asociatyvi nuotr.

Uostamiesčio kavinių savininkai negali jaustis ramūs, nes bet kurią dieną pas juos gali užsukti tikrintojai. Jie aktyviau dirba ir todėl, jog daugėja vartotojų skundų dėl maisto produktų, ir dėl to, kad jau netrukus Lietuva pradės pirmininkauti ES.

Neateina į mokymus

Klaipėdos apskrities valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba beveik kas savaitę praneša, jog laikinai sustabdė kurios nors uostamiesčio kavinės veiklą.

„Pažeidimų skaičius tikrai nedžiugina, nes jų fiksuojama gana daug. Akivaizdu, jog kai kurių kavinių savininkams tiesiog trūksta atsakomybės. Mes organizuojame mokymus, kaip tvarkingai dirbti viešojo maitinimo srityje. Tačiau į tuos mokymus mažai kas ateina, o pas tuos, kurie neateina, ir randame daugiausia pažeidimų“, – teigė Klaipėdos apskrities valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža.

Jis pabrėžė, jog daugiausiai problemų kyla ne didžiuosiuose restoranuose ir kavinėse, o mažesniuose baruose ir užeigose. „Didieji jaučia didesnę atsakomybę, pas juos egzistuoja darbo kultūra, darbuotojų kaita nėra didelė. O tai ir padeda išvengti pažeidimų“, – tvirtino A.Bauža.

Klientai – kritiškesni

Jo teigimu, pažeidimų kavinėse šiemet nustatoma dažniau bei didesnių ir todėl, kad inspektoriams nurodyta kavines vertinti griežčiau.

Patikrinimų šiemet surengta daugiau dėl dar vienos priežasties – lyg iš gausybės rago pasipylė vartotojų skundai dėl maisto produktų kokybės. Pernai per pirmą pusmetį jų gauta 106, o šiemet per tą patį laikotarpį – jau 134. Žmonės skundžiasi maisto išvaizda, kvapu, skoniu.

Tačiau ne visi skundai pasitvirtina. Pernai pagrįstų nusiskundimų buvo 36 proc. šiemet – 26 proc.

„Vis tiek džiaugiamės, jog žmonės tampa kritiškesni, išdrįsta išsakyti savo nuomonę“, – vartotojus gyrė A.Bauža.

Randa pasmirdusių produktų

Nors vasara dar tik įsibėgėjo, inspektoriai patikrino pajūryje veikiančias kavines. Jose pažeidimų rasta, tačiau ne tokių, dėl kurių reikėtų uždaryti įstaigas.

Dažniausiai viešojo maitinimo įstaigose pasitaikantys pažeidimai: higienos nesilaikymas, netinkamai laikomi produktai, pažeistas temperatūros režimas. Ne vienoje kavinėje rasta ir po keliolika ar net keliasdešimt kilogramų maisto produktų, kurių galiojimo terminas buvo pasibaigęs.

„Aišku, bėdų pasitaiko, tačiau esu įsitikinęs, jog uostamiesčio kavinėse galima valgyti gana saugiai. Vis dėlto kavinių savininkai ir darbuotojai turėtų būti dar atsakingesni“, – pabrėžė Klaipėdos apskrities valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų