Susidaro įspūdis, kad H.Šojaus gatvę kažkas pradėjo asfaltuoti, bet staiga apsigalvojo.
Ir nepanašu, kad darbus kas nors ketintų tęsti.
"Darbai nutrūko pernai vasara. Bankrutavo rangovas, bendrovė "Žemkasa". Todėl tenka skelbti naują konkursą. Tikimės, kad tuos darbus naujasis rangovas pabaigs. Gatvė turėjo būti išasfaltuota iki šio rudens. Bet, kai viskas taip užsitęsė, jau dabar matome, kad reikės papildomų lėšų. Kitaip tariant, visa tai kainuos brangiau", – kalbėjo Klaipėdos rajono savivaldybės Statybos ir kelių priežiūros skyriaus vedėjas Algirdas Ronkus.
"Žemkasa" savo "pėdsaką" paliko ir Klaipėdoje. Bendrovė turėjo rekonstruoti Tilžės gatvės ruožą nuo Šilutės pl. iki geležinkelio pervažos, taip pat pertvarkyti ir Sendvario žiedą į šviesoforais reguliuojamą sankryžą.
Darbai pradėti 2017-ųjų rudenį.
Su Klaipėdos miesto savivaldybe pasirašytos sutarties vertė siekė 4,226 mln. eurų. "Žemkasa" spėjo atlikti darbų už 1,278 mln. eurų.
Uostamiestis su šia įmone sutartį nutraukė birželio 25-ąją, o jau liepą Klaipėdos apygardos teismas "Žemkasai" iškėlė bankroto bylą.
Dėl sutarties nutraukimo su "Žemkasa" buvo ne tik prarasti keli mėnesiai, bet ir visas projektas miestui pabrango daugiau nei 1,2 mln. eurų.
Vis dėlto, remiantis rekvizitai.lt informacija, šių metų rugsėjį, praėjus dviem mėnesiams po bankroto bylos iškėlimo, keliems likusiems šios įmonės darbuotojams išmokėtos vidutiniškai po 2,2 tūkst. eurų algos, neatskaičius mokesčių.
Rugsėjo 20-ąją "Žemkasoje" neliko nė vieno darbuotojo, tik – 162 tūkst. eurų skola "Sodrai".
Bendrovės "Žemkasa" bankrotas sukėlė nemenką sumaištį, nes įmonė nepabaigė įgyvendinti ne tik Klaipėdos rajono savivaldybės, bet ir Klaipėdos miesto, taip pat Lietuvos automobilių kelių direkcijos užsakymų.
Naujausi komentarai