Platins eismo juostą?
Kelio savininkas valstybės įmonė Lietuvos automobilių kelių direkcija iš pradžių tvirtino, kad kuoliukus galėjo susmaigstyti negabaritinį krovinį besiruošianti gabenti įmonė.
Gigantiškas vėjo jėgaines šiuo keliu naktimis gabenanti Klaipėdos bendrovė patikino, kad kelio pločio jų kroviniams pakanka ir pakelės pievomis nežada važinėti.
„Teko girdėti, kad vasarą bus vežama pastotė. Dėl didelių gabaritų kolegoms esą viaduką reikėjo platinti, pralaidą Skuodo rajone statyti, lyg ir Jakų sankryžoje papildomą juostą turėjo įrengti. Kitaip jie ten netilps“, – kalbėjo gerai uostamiestyje žinomos įmonės vadovas.
Kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vadovė Aušra Ramoškaitė, atsakydama į papildomą redakcijos užklausą, patikino, kad iš tiesų tai paruošiamieji darbai įmonės „Orlen Lietuva“ kroviniui.
„Magistraliniame kelyje A13 Klaipėda–Liepoja, ruože nuo 0,260 iki 0,350 km, vykdomi paruošiamieji darbai, skirti negabaritinio krovinio pervežimui. Negabaritinio krovinio pervežimą organizuoja akcinė bendrovė „Orlen Lietuva“, – tikino A. Ramoškaitė.
Magistraliniame kelyje A13 Klaipėda–Liepoja, ruože nuo 0,260 iki 0,350 km, vykdomi paruošiamieji darbai, skirti negabaritinio krovinio pervežimui.
Laikinai išplatins
Įmonės „Orlen Lietuva“ atstovė spaudai Kristina Gendvilė paaiškino, kad šiuo metu ties Jakų žiedine sankryža ruošiamasi „kapitaliniam remontui“, laikinai išplatinant sankryžą.
„Tai paruošiamieji kelkraščio platinimo darbai, kelio juostos nebus platinamos. Darbai bus vykdomi nepažeidžiant esamų komunikacijų“, – atsakė atstovė.
Paklausus, ką reiškia „kapitalinis remontas laikinai juostai“, K. Gendvilė tikslino atsakymą.
„Tai reiškia statybos rūšį. Minėtame kelyje A13 įmonė „Orlen Lietuva“ samdomas rangovas atliks tik kelkraščio laikinus platinimo darbus pagal su Kelių direkcija suderintą projektinę dokumentaciją“, – paaiškino įmonės atstovė.
Gabens reaktorių
Įmonė „Orlen Lietuva“ ketina atsigabenti 1,8 tūkst. tonų reaktorių, skirtą naujo naftos perdirbimo produktų gamyklos įrenginio statybai.
Krovinio gabenimu rūpinasi kompanija „Mammoet“.
Planuojama, kad šių metų rugpjūtį 100 m ilgio, 6,5 m pločio ir 10 m aukščio krovinys bus gabenamas apytiksliai 150 km ilgio maršrutu iš Klaipėdos uosto į Mažeikių naftos perdirbimo produktų gamyklą.
Į uostą atgabentas reaktorius bus iškrautas iš jį atgabenusio laivo ant 88 ašių tralo, kuris reaktorių transportuos iš uosto į naftos perdirbimo produktų gamyklą.
Atsižvelgiant į reaktoriaus dydį, didžiausias iššūkis yra ne tiek paties transporto, kiek maršruto parinkimas.
Transportininkams jau yra tekę vykdyti panašų užsakymą.
Naujausi komentarai