Probleminėje uosto teritorijoje – naujas naudotojas

Tebevyksta Klaipėdos uosto direkcijos teisiniai ginčai su bankrutuojančia "Klaipėdos hidrotechnika".

Iš "Klaipėdos hidrotechnikos" žemės nuomos mokesčio Uosto direkcija negavo nuo 2009 metų. Sutartis su šia bendrove buvo nutraukta 2011-aisiais. Tuomet skolos dėl žemės nuomos siekė per 800 tūkst. litų.

Dėl nutrauktos sutarties iki šiol tebevyksta ginčai teisme.

"Su "Klaipėdos hidrotechnika" turime daug ginčų. Tarp jų ir dėl žemės nuomos. Ilgą laiką pajamų iš tos uosto dalies direkcija negavo, nors jai buvo pateikiamos sąskaitos. Atgauti pinigus nebus paprasta, nes Uosto direkcijos reikalavimai bankroto procedūroje yra įtraukti į bendrą kreditorių eilę", – komentavo Uosto direkcijos Teisės departamento direktorius Linas Rudys.

Byla dėl žemės nuomos tarp direkcijos ir "Klaipėdos hidrotechnikos" turi būti pradėta nagrinėti dar šiemet. L.Rudys teigė negalintis prognozuoti, kaip pasibaigs ginčas. Jei teismas konstatuos, kad žemės nuomos sutartis su "Klaipėdos hidrotechnika" buvo nutraukta pagrįstai, teritorija turėtų būti išnuomota naujam naudotojui.

Šiuo metu teritorijoje prie 118 krantinės krova nevykdoma. Prie krantinės laikomi uosto infrastruktūros statyboje naudojama plaukiojanti technika. Už tai pagal Uosto įstatymą rinkliavos nėra imamos. Bet kuriuo atveju, uosto vystymo technika vienoje ar kitoje vietoje privalėtų stovėti. Todėl negalima teigti, kad krantinės neišnaudojamos.

Nuo rugpjūčio Uosto direkcija pradėjo gauti pajamų ir iš "Klaipėdos hidrotechnikos" statinių, kurie yra toje teritorijoje. Statinius iš "Klaipėdos hidrotechnikos" išsinuomojo buveines Klaipėdoje, Vilniuje ir Maskvoje turinti viena didžiausių Lietuvoje krovinių ekspedijavimo bendrovių "Kaminera". Ji už uosto žemę po pastatais, aikštelėmis kiekvieną mėnesį direkcijai moka maždaug po 20 tūkst. litų nuomą.

Nuomodama pastatus, "Kaminera" L.Rudžio teigimu, neįgytų pirmumo teisės išsinuomoti tos žemės ateityje. Dėl "Klaipėdos hidrotechnikos" dalyje esančios uosto žemės veikiausiai būtų skelbiamas nuomos konkursas. Gali būti ir taip, kad ta teritorijos dalis ateityje atiteks šalia krovą vykdančiai "Mabre LPC".

"Klaipėdos hidrotechnikos" teritorija buvo ir yra tinkama vykdyti krovai. Nenormalu, kad nebuvo gaunamos pajamos iš tos teritorijos. Kai pradėjau vadovauti Uosto direkcijai, radau tai, ką radau. Tai, kad buvo surastas sprendimas ir atsirado statinių nuomotojas, jau yra pozityvus žingsnis. Ta teritorija yra patraukli, ir nauda iš jos direkcijai ir valstybei turėtų būti didesnė", – teigė Uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

FSB

FSB portretas
KAMINERAI ISITVIRTINA KL. HIDROTECHNIKOS TERITORIJOJE ISKIRTINAI SU UOSTO DIREKCIJOS PALAIKYMU. BANKROTO ADMINISTRATORIUS V.URBANAS,UOSTO DIREKCIJOS VADOVAUJANTYS ASMENYS - TIK LOJALIAI VYKDO VERSLININKO A.TUMOS NURODYMUS !!!

žinovas

žinovas portretas
Prie krantinės laikomi uosto infrastruktūros statyboje naudojama plaukiojanti technika. Šita technika BUAB *KLAIPEDOS HIDROTECHNIKA* ,JI šiuo metu nenaudojama, vangiai, bet vis delto vyksta bankroto procedūros...
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių