Ruošiamasi perduoti pėsčiųjų tiltą: taps uostamiesčio nuosavybe ir rūpesčiu

Virš geležinkelio besidriekiantis pėsčiųjų tiltas, jungiantis Šaulių ir Kretingos gatves, dar šį mėnesį turėtų tapti uostamiesčio nuosavybe ir rūpesčiu. O kol kas besipučiančią ir skeldėjančią jo dangą tvarko geležinkelininkai.

Klaipėdos savivaldybės Turto valdymo skyriaus vedėjas Edvardas Simokaitis atviravo, kad derinant su "Lietuvos geležinkeliais" tilto perdavimą miesto savivaldybės atstovai turėjo šiokių tokių pastabų, todėl darbininkai atlieka, kas jiems pavesta.

"Vyriausybės nutarimas perduoti tiltą jau priimtas, paskutinis dokumentų įforminimas turėtų įvykti šį mėnesį pačiu artimiausiu metu. Tada tiltas pereis savivaldybės nuosavybėn", – kalbėjo E.Simokaitis.

Vyriausybės nutarimas perduoti tiltą jau priimtas.

Susisiekimo ministerija pažymėjo, kad bendrovė "Lietuvos geležinkeliai" pripažino šį turtą nereikalingu valstybės funkcijoms atlikti, juo esą naudojasi tik dalis miestiečių.

2005 m. pastatyto pėsčiųjų tilto danga jau kelis kartus keista. Tada tiltas turėjo šildymo sistemą, tikėtasi, kad taip jis bus apsaugotas nuo apšalimo ir sniego.

Atsisakius šios brangiai kainavusios sistemos, dangą teko pakeisti, bet ji per kelerius metus nusinešiojo. Sunku pasakyti tikslų kartų skaičių, kiek darbininkams teko lopyti vaikščiojimui skirtąją tilto dalį.

Pasak E.Simokaičio, tilto apžiūrų jau buvo ne viena, o nuo tilto perdavimo dienos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus darbuotojai bus atsakingi už jo valymą, tvarkymą ir priežiūrą šaltuoju metų laiku.

E. Simokaitis / Redakcijos archyvo nuotr.

"Kažko daug ten nesugalvosi, kokia įrengta, tokia danga. Sprendimų ieškota, ji buvo perklota. Eksploatacijos metu reikės užtikrinti, kad tiltas būtų saugus. Naujų sprendimų nėra, perkloti visą dangą naujai nėra galimybės. Savivaldybės komisija kelis kartus buvo susitikusi su "Lietuvos geležinkelių" atstovais, buvo pateiktos kai kurios pastabos ir dėl dangos, ir dėl turėklų, kuriuos reikia nudažyti. Tiltas turi būti tvarkingas, kad jį būtų galima naudoti", – aiškino Turto valdymo skyriaus vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

> o man būt

> o man būt portretas
Toje vietoje jau virš 40 metu tiltas buvo. Sovietiniais laikais per išardytą tvorą žmonės nesivargindavo ir eidavo tiesiai per bėgius. Retkarčiais juos gaudydavo ir bausdavo. O kalbant apie dabartinį tiltą, tai jam turbut buvo išleista trigubai daugiau betono, nei reikėtų, o neįgaliesiems pritaikyti taip ir nesugebėta.... Kaip sakant, milijonai, milijonai....

To o man but

To o man but portretas
Ankščiau ne dabar. Bet buvo ir lavonu ir ranku ir koju. Tu tik neviska žinai.

O man būt

O man būt portretas
geriausia ka kaip anksčiau būt tiesus perėjimas be jokiu kabarojimusi į aukštybes.Gali gala gaut kol užlipi.Nieks senais laikais ten perdaug nežūdavo ant tu bėgiu tik ka valdžiokai vis isigalvoja nauju nesamoniu ka pasirodytu baisiai kietais. Dar tu traukinių per dienatik keli sastavai važiuoja tai tikrai ka reik atsisakyt pakibinimat to gargaro. Bus pigiau ir patogiau
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių