Ryškėja naujo Uosto direkcijos pastato vizija

Pradedama naujo Uosto direkcijos pastato statybos, prie jo esančių krantinių ir būsimo kruizinių laivų terminalo projektavimo procedūra.

Bus rengiamas projektas

Kalbos apie idėją „Memelio miesto“ dalyje statyti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos administracinį pastatą sklando jau seniai.

Šiuo metu pradėta viešojo pirkimo dėl šio pastato ir šalia jo esančių teritorijų sutvarkymo rengiant projektus procedūra.

Naujojo Sodo gatvės tęsinio dalyje prie uosto krantinių būtų statomas daugiau kaip dviejų tūkstančių kv. metrų Uosto direkcijos administracinės paskirties pastatas.

Šalia jo arba jo požeminėje dalyje būtų įrengti ir tarnybinių automobilių garažai, automobilių laikymo aikštelė ar jų saugykla (kaip atskiras pastatas).

Šioje vietoje yra dvi zonos. Vienoje pastatai gali būti iki 12 metrų aukščio, kitoje – iki 30 metrų. Kokio aukščio būtų Uosto direkcijos administracinis pastatas, paaiškėtų projektavimo metu.

Vizija: preliminarus planas, kur turėtų būti statomas Uosto direkcijos administracinis pastatas ir naujas kruizinių laivų terminalas. (KVJUD nuotr.)

Laikomasi nuostatos, kad bendras administracinio pastato plotas su automobilių saugykla būtų apie 7 tūkst. kv. metrų.

Naujajame pastate įsikurtų Uosto direkcijos darbuotojai. J.Janonio g. esantis administracinis pastatas greičiausiai būtų parduotas, o gal jame kurtųsi kokios nors kitos valstybinės tarnybos.

Šiuolaikinis uosto pastatas

Numatyta, kad naujame pastate įsikurtų apie 150 Uosto direkcijos administracijos darbuotojų, Laivų eismo tarnyba, kurioje dirba apie 40 darbuotojų.

Maždaug 50 kv. metrų plote būtų suformuota ir Uosto dispečerinės patalpa su šiuolaikine įranga, dideliu monitoriumi. Planuojama įrengti ir laivų valdymo postą su būtina įranga.

Būtų įrengta apie 250 kv. metrų pasitarimų salė su šiuolaikiška prezentacijų sistema. Uosto direkcijos viršutiniame pastato aukšte būtų įrengta apželdinta apžvalgos aikštelė – terasa.

Prie pastato arba jo dalyje būtų įrengta per 200 vietų automobiliams – Uosto direkcijos administracijos, Uosto kapitono tarnybos atstovams ir svečiams.

Prie Uosto direkcijos administracinio pastato būtų suformuotos ir viešosios erdvės su želdiniais, mažosios architektūros akcentais, pėsčiųjų ir dviračių takais. Bus siekiama, kad teritorija taptų prestižine Klaipėdos vieta. Kartu ji turėtų išjudinti ir „Memelio miesto“ vystymo projektus.

Priimtų didžiausius laivus

Planuojama, kad teritorija, kuri yra istorinė Klaipėdos miesto dalis, vadinama Naujamiesčiu, būtų papildomai išplėsta 24,4 tūkst. kv. metrų. Ji susidarytų įrengus čia papildomas kruizinio terminalo krantines.

Šalia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto 21 (ilgis 233 metrai), 22 (285 metrai), 23 (78 metrai) krantinių, kurios būtų rekonstruotos, atsirastų ir naujai pastatytos 21A (ilgis 55 metrai), 22A (54 metrai), 23A (64 metrai) krantinės.

Prie 21 krantinės būtų galima priimti 180 metrų ilgio laivus, o prie 22 krantinės – net iki 333 metrų ilgio. Šiuo metu didžiausi kruiziniai laivai yra apie 220 metrų ilgio.

Prie krantinių, be įprastų įvairių tinklų, būtų įrengtos ir nuotekų priėmimo iš laivų sistemos.

Dėl kruizinių laivų terminalo atsiranda ir papildomų reikalavimų infrastruktūrai. Turi būti numatytos mažiausiai 35 vietos autobusams, skirtiems laivais atkeliaujantiems jūrų turistams. Taip pat turėtų būti numatytos zonos, kur jau vėlesniuose etapuose būtų statomi kruizinių laivų terminalui reikalingi pastatai.

Numatoma, kad krantinės ir administracinis pastatas gali būti statomas skirtingais etapais ir skirtingų rangovų. Projektavimo etapu pageidaujama, kad būtų pateikti bent du skirtingi projektiniai pasiūlymai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

pilietis

pilietis portretas
straipsnyje nėra jokio vizijos ryškėjimo ir nėra informacijos kaip bus parinkta geriausia vizija- projektas,ar idėjos konkurso būdu ar pigiausio pasiūlymo,kas tai vertins,nėra esminės informacijos dėl kokybiško sprendimo parinkimo,todėl visi nepasitiki tokios informacijos trupiniais ir nesitiki gerų sprendimų,nes jau iš pradžių nėra kokybiškai organizuota atranka

to manyciau

to manyciau portretas
Normaliu saliu uostamiesciai taip pat daznai buna valstybiu sostines arba decentralizuotas valdymas uosto ir laivybos buna ir viskas kas su uosto reikalais uostomiescio rankose, kur yra jurine dvasia ir juru laivybos ir laivu aptarnavimo patirtis , supratimas ir specialistai.. kaip Svedijoje, Suomijoje ar Vietnspilije.. Agronomai turi tvarkytis savo ukije su savo sostine o uostamiestis turi valdyti visa laivybos ir uostu veikla ir infrastruktura. Ir galis statytis sau grazius administracinius ar belekokius kitus pastatus kur jiems atrodo graziau ir geriau.

Ss

Ss portretas
Tai vadinama valdiškų pinigų tratinimu, kai ofisas keičiamas ne dėl būtinumo, o for fun lyg pramogai. Tokiu būdu ir bujoja parazitizmas valdiškose kontorose.
VISI KOMENTARAI 9

Galerijos

Daugiau straipsnių