Nėra nė vienos
Saugaus eismo komisijai klausimą dėl perėjų pristatęs bendrovės "Mano būstas Baltija", administruojančios pastatus Kuosų g. 20, 16, Birutės g. 22A, atstovas aiškino, kad pastaruoju metu butus čia įsigijo nemažai jaunų šeimų, kurios susidūrė su problemomis kertant Kuosų gatvę.
"Žmonės neturi kur pereiti gatvės, nes nėra nė vienos pėsčiųjų perėjos", – teigė bendrovės atstovas.
Pinigų pokyčiams neprašė
Pabrėžiama ir tai, kad minėta gatvė yra tapusi magistraline, kurią renkasi Minijos g. ir Taikos pr. srautų norintys išvengti vairuotojai. Nemažai jų nesilaiko ir čia numatyto greičio ribojimo iki 30 km/val.
Norėtųsi, kad klausimas būtų aptartas bendruomenėje ir tik tada būtų priimtas sprendimas.
Atsižvelgiant į šias priežastis Saugaus eismo komisijos narių ir buvo prašoma leisti įrengti bent dvi iškiliąsias pėsčiųjų perėjas.
Komisijos nariams pateiktas ir dar vienas siūlymas – drausti sukti į Agluonos gatvę iš Kuosų g. Pastebėta, kad piko metu šioje vietoje susidaro spūstys, ir žmonėms, norintiems kirsti gatvę, tenka laviruoti tarp automobilių.
Anot bendrovės atstovo, minėtus gatvės patobulinimus būtų galima įrengti bendrovės lėšomis arba kartu su pastatų bendraturčiais.
Klausimą atidėjo
Vis dėlto minėti siūlymai nebuvo palaiminti, o jų autoriams pasiūlyta šį klausimą išsamiau įvertinti, apsvarstyti drauge su gyventojais, įtraukti seniūnaitį bei apgalvoti ir kitokias galimas eismo saugumo priemones šioje gatvėje.
"Turime patirties, kad mes padarome, o paskui ateina oponuojanti pusė ir sako, kad padarytume, kaip buvo. Norėtųsi, kad klausimas būtų aptartas bendruomenėje ir tik tada būtų priimtas sprendimas", – pastebėjo Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Sprendimas – kalneliai?
Kelių policijos atstovai abejojo perėjų būtinybe bei pabrėžė, kad, norint įrengti naują, būtina įvertinti, kiek žmonių judriausioje vietoje kerta gatvę, mat tai reglamentuoja nustatytos tvarkos.
Pasak pareigūnų, per dešimtmetį Kuosų g. nebuvo sužeistas nė vienas pėsčiasis.
Policininkai pastebėjo, kad gatvėje apšvietimas yra nepakankamas, ir tai kelia susirūpinimą.
Saugaus eismo specialistai akcentavo, kad, įrengus naujas perėjas, sumažėtų ir automobilių stovėjimo vietų, nors jų šioje gatvėje ir taip stinga.
Vis dėlto neabejojama, kad spręsti saugaus eismo klausimą šioje miesto vietoje būtina. Todėl pokyčių iniciatoriams pasiūlyta vietoj prašomų perėjų įrengti iškiliuosius ilguosius greičio slopinimo kalnelius.
Naujausi komentarai