Pereiti į pagrindinį turinį

Stabdė krovinių gabenimą į Klaipėdos uostą?

8 2024-11-10 18:00

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Klaipėdietis

Geras straipsnis. Graudu žiūrėti į buvusios valdžios seimo nacionalinio saugumo komiteto posėdį, per kurį vienas iš komiteto narių viešai ragina daryti viską, kad Lietuvos geležinkeliai neprarastų krovinių, t.y. neleisti kitom privačiom bendrovėms dalyvauti krovinių vežime. Tai gal išpjaukim visą privatų verslą ir grįžkime į LTSR laikus? O mūsų teismų sprendimai perša mintį, kad jie vykdo kažkieno nurodymus iš viršaus. Tikrai netikiu tuo, kad mūsų teismai yra nepriklausomi. Labai gaila.
5
0
Axa

O gargždų geležinkelio savininkas ne lukašenkos draugelis? Įdomu kiek kainavo straipsnio užsakymas 100 eur?
2
-6
C7

Absurdiškas straipsnis. Toks sitaucijos paėmimas vienu pjūviu visiškai neisigilinant į priežastis. Kur tie vagonai iš uosto važiuodavo?? Į Baltarusiją. Kas nutiko su tranzitu į Baltarusiją?? Dėl sankcijų sustabdytas. Kokie tai buvo kroviniai?? Birūs. Jiems palankiausi geležinkeliai. Kur dabar važiuoja kroviniai - po Lietuvą. Kokie tai kroviniai? - Konteineriai. Čia geležinkaliai totaliai nekonkurencingi.
2
-6
Jonas jūreivis

LG greičiausiai pažeidžia konkurencijos įstatymą. Kur žiūri konkurencijos taryba. O gal jos Lietuvoje nebėra?
10
-2
Oi tas Matutis!

Juk aiskiai uzsakytas straipsnis.Kam priklauso tos privacios gelezinkelio bendroves? Ogi klaipedos trasu terminalo,krovusio baltarusiskas trasas,savininkui.Ir visas tas " biznis",su gelezinkeliais,tai bandymas is baltarusijos,vezti krovinius i Klaipedos uosta.Bandant apeiti ivestas sankcijas,produkcijai is baltarusijos Tik matutis,sito nemini.Tai uz kiek rubliu,parsidavei,Vidmantai?O ir Klaipedos dienrastis,dvokia tuo putinistiniu- lukasenkinu raugu.Ne veltui zemaitaitis surinko daugiausia balsu Klaipedoje.
4
-8
Romas

Gal kas žino kiek sumažėjo pervežamų tonų LG ir kiek sumažėjo ten kontoros valdininkų ? Ne iešmininkų ar kelių darbuotojų, o kiek sumažėjo visokių "vadybininkų"? Anksčiau tai nors paskambinti galima buvo konkrečiam žmogui, kuris kažką žinojo ir kažką galėjo paaiškinti. Dabar gi "visų patogumui" vienas bendras telefonas. Ko norėti, kai geležinkliams skiriami vadovauti auditoriai, o ne geležinkeliečiai.
7
0
Krauti malkas

Kada i kameras bus sukisti visi parazitai, naikinantys Lietuva?! Kada baigsis tas ozynas???
21
-3
jis

viskas čia labai paprasta, nereikia pūsti burbulo. Prardus krovinių srautą iš rytų- naftos produktai, trąšos ir kt. LG pradėjo kelti kainas už pervežimus, todėl tapo nebepatrauklūs lyginant su autotransportu. Be to- geležinkeliu važamos didelės partijos, nelikus krovinių iš rytų vežamos mažos partijos, kam man vagoni, jei galiu keliais sunkvežimiais pervežti?
18
-3