Tame pokalbyje R.Masiulis problemų, kurias reikėtų spręsti greitai, esą neišgirdęs. Uosto direkcijoje neplanuojama daryti ir kokių nors skubių kadrinių pakeitimų.
"Uostas lyderiauja tarp kitų rytinės Baltijos šalių uostų, todėl nėra jokių priežasčių ar logikos, kodėl reikėtų keisti vadovus", – dėstė R.Masiulis.
Kol kas planuojami pasikeitimai tik Uosto direkcijos valdyboje, nes yra atsistatydinusių narių.
Uostui keliami tie patys ateities vystymo planai, kuriuos Uosto direkcija jau buvo išdėsčiusi ankstesnės sudėties Susisiekimo ministerijos vadovybei. Per 2017–2020 m. laikotarpį į uosto vystymą planuojama investuoti 406 mln. eurų.
"Matau didžiulį Klaipėdos uosto ir miesto vystymo potencialą. Klaipėda yra vienintelis Lietuvos uostas ir jį privalome plėtoti, jei norime, kad valstybė sparčiai vystytųsi. Privalome dėti visas pastangas, kad miesto ir uosto vystymo planai būtų suderinti abiejų pusių naudai. Reikės rasti aukso vidurį, kad ambicijos nekliudytų", – dėstė R.Masiulis.
Naujausi komentarai