Didžiausia klaida padaryta, kad nėra nuovažos į Tilžės gatvę. Kodėl beveik nėra spūsčių Šilutės plento žiede?. Aišku, kad ir Jakų žiedas turėjo turėti 3 eismo juostas. O kad projektuotojai projektuoja ekrane, net neišanalizavę po pradinio projekto pateikimo ar jis bus bent veikiantis, kaip jie kad mano, tai čia kaip proto liga. Klaipėdoje su automobilių stovėjimo vietų plėtros projektais tas pat. Ko gero jų vienintelis tikslas paimti pinigus ir tegul užsakovas po to graužia nagus ir kenčia nuo gyventojų nepasitenkinimo, kad atidžiai neišnagrinėjo projekto.
Rajono gyventojai susitiko bortelius, tai nebe žino kaip vairuoti :D tas pats su Šilutės plento žiedu - belenkoks geras turbo žiedas, bet "mokantys vairuoti profesionalai" sugeba daužytis į tuos bortelius ir kelti avarines situacijas. Kauniečiams jau senai pasakojau apie bortelius ir kokia tai bus "katastrofa" vietiniams, tai likdavo nesupratę kame čia esmė - juk borteliai puikūs pagalbininkai :D O tas kamštis - tai "profesionalių vairuotojų" padarinys. Ir sunku pripažinti tai jiems patiems. Kaip kad samdyti eismo ekspertai ne kartą yra sakę - paima gerą pasiteisinusią įdėją iš kito miesto, pritaiko Klaipėdoje - nieks neveikia - vairuotojai tiesiog plaukioja savo pasaulėliuose.
Via Lietuva“: darbai bus baigti jau greitai Vytenis Radžiūnas, „Via Lietuva“ atstovas, sako, kad įmonė sulaukė vairuotojų skundų dėl netvarkingo vairuotojų manevravimo Jakų žiedinėje sankryžoje – kad yra nepaisoma ištisinių linijų. Tai sukeldavo avarines situacijas žiedinėje sankryžoje. Dėl šios priežasties buvo nuspręsta tose vietose įrengti eismo juostų ribotuvus, kad būtų fiziškai apriboti neleistini manevrai. „Norime akcentuoti, kad kirsti ištisinės linijos vairuotojai negalėdavo ir anksčiau, tačiau ne visi paisydavo Kelių eismo taisyklių. Svarbu pabrėžti, kad eismo organizavimo principai žiede nebuvo pakeisti, tik fiziškai apriboti neleistini pavojingi manevrai. Tikimės, kad jau greitu metu vairuotojai pripras prie eismo tvarkos ir eismas taps sklandesnis. Visi darbai bus baigti artimiausiu metu“, – komentavo specialistas.
Skaitykite daugiau:15min.m/id/verslas/saugukelyje-lt/ziedas-prie-klaipedos-tapo-spastais-vairuotojai-zodziu-nesirinko-1662-2585144?utm_medi
Martynas Gedaminskas – AB „Via Lietuva“ generalinis direktorius
„Via Lietuva“ valdyba viešo konkurso būdu penkerių metų kadencijai įmonės generaliniu direktoriumi Gedaminską išrinko 2025 rugpjūčio mėnesį.
M. Gedaminskas prie „Via Lietuva“ komandos prisijungė 2023 m., kur prisidėjo prie įmonės transformacijos įgyvendinimo ir strateginių pokyčių inicijavimo. Prieš tai jis dirbo Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorės „Litgrid“ Strateginės infrastruktūros departamento vadovu, dar anksčiau vadovavo techninei plėtrai bendrovėje „Lietuvos geležinkeliai“.
Gyvenimo aprašymas – čia.
kaip proto bokstai is triju juostu padaro veikiancia tik1 tai yra antra juosta o pirma uzspalvota is trecios prodeta kliuciu tai turim kad pagrindine arterija prie miesto veikia tik viena juostele su kalniukais pries kurias sustoja furos taip ir visi paskui vaziuontys stoja tai ir formuojsi spustys ir kamsciai. Geda geda kas tai projektavo ir dare. Tokia svarbi arterija ir padaryti tik 1 juosta veikaincia. Mieste daug ziedu ir veikia puikiai visos 3 juostos o kas cia pridaryta. Kada nubuvo tilto ziedas daug pralaidesnis nei dabar ir veike visos 3 ziedo juostos. Dabar suprojektuotas ziedas taip kaip ivaziuoti i koki baznykaimi kur nera didelio srauto. Vakar vaziavau diena tai norisi verkti kada vos juda 2 juosta o i trecia nesinori sokti nes paskui sunku bus gryzti i antra nes visa antra juosta stovi
Tikra teisybė. Nebuvo viaduko, tai gal tik savaitgalį kažkokie kamščiai būdavo link Palangos arba iš Palangos. Buvo trys juostos, įvažiavimai ir išvažiavimai iš žiedo ne tokie staigūs kaip dabar, nei įvažiuodamas nei išvažiuodamas galėjai nemažinti greičio ir netrukdyti kitiems, nes tai galėjai daryti iš dviejų juostų.
Visiškai pritariu, tam projektuotojui ir tam specialistui reik per ausi. Per tiek metų viskas daroma, kad tik sulėtinti auto srautą žiedu. Niekaip negali pakeltu pasturgalio ir pamatyt tikrovės, kas vyksta.
Jakų žiedas - VIA LIETUVA " rūpestis " ne klaipėdiečių ar Klaipėdos mero ! Džiaukitės, kad nors kažkas rūpinasi. O jau kaip vairuojate ...žinote, ten kas antram reikėtų atimti teises ir dar bandote " ieškoti kaltų " ? Bortelių ar merų ? :)
Via Lietuva“: darbai bus baigti jau greitai Vytenis Radžiūnas, „Via Lietuva“ atstovas, sako, kad įmonė sulaukė vairuotojų skundų dėl netvarkingo vairuotojų manevravimo Jakų žiedinėje sankryžoje – kad yra nepaisoma ištisinių linijų. Tai sukeldavo avarines situacijas žiedinėje sankryžoje. Dėl šios priežasties buvo nuspręsta tose vietose įrengti eismo juostų ribotuvus, kad būtų fiziškai apriboti neleistini manevrai. „Norime akcentuoti, kad kirsti ištisinės linijos vairuotojai negalėdavo ir anksčiau, tačiau ne visi paisydavo Kelių eismo taisyklių. Svarbu pabrėžti, kad eismo organizavimo principai žiede nebuvo pakeisti, tik fiziškai apriboti neleistini pavojingi manevrai. Tikimės, kad jau greitu metu vairuotojai pripras prie eismo tvarkos ir eismas taps sklandesnis. Visi darbai bus baigti artimiausiu metu“, – komentavo specialistas.
pirštų, nes kaip jūs gavote teises su tooookiomis " smegenimis " aš seniai nesuprantu. Jakų žiedas NĖRA KLAIPĖDOS miesto " nuosavybė" kuria mes klaipėdiečiai turime rūpintis ar statyti ! Miestiečiai važiuoja mieste ir Jakų žiedas jiems dzin. Džiaukitės, kad Klaipėdos meras rūpinasi, nes problema yra jums, važiuojantiems ir išvažiuojantiems iš visokių kaimų į miestą . ___„Jakų žiedinės sankryžos projektas nėra vietinės reikšmės klausimas, kurį turėtų spręsti miestas su rajonu. Delsti nebegalime. Reikalingi aiškūs SPRENDIMAI NACIONALINIU MASTU, politinė valia ir realus finansavimas“, – įraše teigė meras.
Ar kas išdrįs svavliškai pašalint tuos bortelius žiede? Kažkokie snargliai sėdintys vilniaus valdiškuos sėdmaišiuos reguliuoja eismą Klaipėdoj kur matyta? Biurokratams visai smegenys nugangrenavo
uostas irgi priklauso centrinei valdžiai, bet būtų galima lygiai tokius pat bortelius pastatyti fūroms įvažiuojančioms į miestą ir dar sugalvoti, kad jos turi privalomai nusiprausti, patikrintas blaivumas ar tvarkingi dokumentai ir tada centrinė valdžia susimastytų ar reikalingas to Jakų žiedo skubus sutvarkymas ar geriau be transporto į miestą.
Butu daugiau prasmes,jei meras daugiau dirbtu,o ne pasisakinetu straipsniuose,kaip koks eilinis vairuotojas.
Galima suburti verslo atstovus,pajungti lobistus ir važiuoti i Vilniu deretis,reikalauti,statyti salygas,ieškoti išeičiu.Žodžiu dirbti su šia problema.O ne straipsniuose verkšlenti,koks aš bejegis,nes čia ne musu rajonas,ne musu proektas ir t.t.
tai iškarto parodo, kad kažkokie debilai sugalvojo ir pristatė bortelių vidurį Jakų žiedo, kurie neaišku kam ir kurie padidino kamščius. Tai lai tie protingieji išlenda į viešumą ir atsako kodėl jų didžiosios idėjos veikia priešingai, o gal kaip tik to ir norėjo.
dar daugiau borteliu ir aukstesniu :))
o jei rimtai uzteks merams kalbeti reikia veiksmu. Jaku ziedo rekontrukcija jau DABAR via lietuva turi atnaujinti , nes pinigu matome kad yra visokiems borteliams ir pan..ir tt
Kinijos ekonomika todel ir eina septynmyliais zingsniais i prieki, nes ten supratimas toks kad net kad 30 min laiko sutaupyti statomi tiltai per ezerus, dykumas ir pan, nes tada visa ekonomika greiciau sukasi..
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)