Koks absurdiškas straipsniukas, kokios klaidos, kai visas uostas laikėsi pagrinde ant krovimo į BY. Pasikeitė politinė padėtis ir tuo pačiu ir uosto reikšmė, Klaipedai jau senų seniausiai reikėjo pradėti galvoti, kaip pritraukti daugiau aukštos kvalifikacijos darbuotojų, o ne užstrigti vien tik su uostu ir fabrikais amžinai. Dabar jau nebus kur dėtis.
mus valdo arba visiški kvailiai, arba totalūs kenkėjai. bet greičiausiai ir tas, ir tas. dieve, būtų mano valia, aš jau dabar tą vilnių su visais jo gyventojais nuo likusios lietuvos atkabinčiau
taip žlugdyt ir sužlugdyt ne tik šalies laivininkyste bet ir uostą dar reikia mokėt:D). Visus kontraktus sušiko kapitaliai, visas aptarnavimo, laivų remonto, statybos gamyklas išnaikino be pėdsako, galų gale Broileris damušė uostą uždaręs Lukošenkos trašų tranzitą, kuris buvo mums aukso vertės..Ir viskas gerai!:D) Jūrinės linijos siknoj, į dieną gal kokia šalanda užsuka /ir ta pati vasarą/, na o mums asilams lietuviams tik džiaugsmas..Dar daugiau pakelkim uosto mokesčius ba nėr iš kur imt pinigų, tai ir tie patys neužeis..Bl kaip reikia prasisukt per tuos veikėjus, kurie šitaip patvarkė mūsų aukso vištą galėjusią dėt auksinius kiaušinius..Kol kas sėdi tik E.Masiulis kuriam būnant ministru šitas naikinimo procesas įgavo pilną pagreitį, o Broileris išnešė mėsas į Graikiją ir apsimeta kad jis visai ne-prie-ko.. Bet masiolas sėdi visai ne už tą, o kiti čia ilgą laiką veikę ir naikinę ypač pelningą Lietuvai sritį nusikaltėliai iki šiol vaikšto laisvi ir laimingi. Ir turtingi..
keistas straipsnis, Lietuvoje maži atstumai, jei krovinių kiekis nedidelis daug patogiau gabenti sunkvežimiais, taip laimimas dar ir laikas. O norint gabenti geležinkeliu gaunasi dvigubas darbas, reikia ir sunkvežimio ir geležinkelio.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)