Trivietį kambarį Klaipėdos centre išsinuomojusios merginos pasakojo, kad viskas įvyko per telefoną – kambario duris jos atrakino įvedusios gautą kodą, o viešnagės metu nesutiko nė vieno darbuotojo.
„Manau, kad labai patogu, kai atvykus į viešbutį nereikia stovėti eilėje prie registratūros – gali atvykti ir iš karto eiti į savo kambarį“, – pasakojo viena jų.
Pasak merginų, tokios naujovės atrodo šiuolaikiškos, bet, iš kitos pusės, keista, kad su svečiais niekas nebendrauja, nepaaiškina vietos viešbučių taisyklių ir net netikrina, kiek žmonių atvyko į viešbutį.
„Tai kelia ir nesaugumo jausmą, nes duris galima atrakinti telefonu, nepriklausomai nuo to, kur tuo metu esi – tereikia paspausti vieną mygtuką telefono ekrane“, – stebėjosi klaipėdietė.
Kol viešbučiai diegia tokias sistemas tam, kad palengvintų svečių atvykimą ir išvykimą, atsiranda ir kita medalio pusė – kas žino, kiek žmonių iš tikrųjų nakvoja triviečiame kambaryje, jei niekas netikrina.
Rezervuojant viešbučio kambarį internetu reikia nurodyti, kiek žmonių apsistos – pagal tai skaičiuojama galutinė kaina.
Tačiau jeigu nėra jokio gyvo kontakto su personalu, reiškia, nėra ir kontrolės.
„Galėjome atsinešti papildomą čiužinį, pasikviesti daugiau draugių ir kas būtų sužinojęs? Išsinuomojome trivietį kambarį, bet laisvai galėjo atvykti ir daugiau asmenų. Jei viešbutis neturi jokios kontrolės – tai ir mokėti mažiau galima“, – juokėsi viena merginų.
Niekas nepatikrina, ar tikrai atvyko trys, o ne penki svečiai, todėl teorinė tvarka egzistuoja, bet praktiškai ji dažnai lieka tik programėlėje.
Tokia sistema ypač patogi užsieniečiams ar turistams, kuriems yra pliusas, kai nereikia su niekuo bendrauti visai nepažįstama kalba.
(be temos)