Žada atlaisvinti miesto gatves: vilkikų laukimo aikštelė bus užmiestyje

Žada atlaisvinti miesto gatves: vilkikų laukimo aikštelė bus užmiestyje

2025-11-12 16:30 klaipeda.diena.lt inf.

Klaipėdos uosto direkcija žada atlaisvinti miesto gatves nuo kelkraščiuose išsirikiavusių ir eilės patekti į uostą laukiančių vilkikų. Uosto tarybai pritarus, direkcija imasi vertinti galimas vietas, kur atokiau nuo gyvenamųjų teritorijų galėtų būti įrengta laukimo aikštelė sunkiasvoriam transportui.

Planai: ieškant sprendimų, kaip atlaisvinti miesto gatves nuo kelkraščiuose stoviniuojančių vilkikų, sunkiasvorio transporto laukimo aikštelę svarstoma įrengti užmiestyje.
Planai: ieškant sprendimų, kaip atlaisvinti miesto gatves nuo kelkraščiuose stoviniuojančių vilkikų, sunkiasvorio transporto laukimo aikštelę svarstoma įrengti užmiestyje. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Greta apgyvendintų teritorijų vykdoma uosto veikla Klaipėdos uosto direkciją nuolat skatina ieškoti tiek verslui, tiek bendruomenei priimtinų sprendimų bei kompromisų.

Nors uosto naudojimo taisyklės ir numato, kad uoste veikiantys terminalai privalo užtikrinti atvykstančių transporto priemonių stovėjimo bei laukimo vietas uosto teritorijoje, tačiau praktika rodo, kad tokį reikalavimą užtikrinti pavyksta ne visais atvejais.

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) generalinis direktorius Algis Latakas tvirtino ieškosiantis vietų, kur sunkiasvorės transporto priemonės galėtų laukti neužimdamos kelkraščių ir netrikdydamos miestiečių.

Pastaraisiais metais sunkiojo transporto eilės periodiškai nusidriekia ir šiaurinėje uosto dalyje – išaugus naftos produktų tranzitui į Ukrainą, autocisternos, laukiančios leidimo patekti į terminalus, rikiuojasi Girulių plente.

Siekdama spręsti susiklosčiusią situaciją Klaipėdos uosto direkcija Uosto tarybai pateikė siūlymą kurti sunkiasvorio transporto laukimo aikštelę.

Sulaukusi tarybos narių palaikymo, Uosto direkcija imsis vertinti galimas vietas minėtai aikštelei.

Bendrai sutarta, kad sunkiasvorio transporto aikštelė turėtų atsirasti užmiestyje – toliau nuo gyvenamųjų teritorijų bei turi būti aprūpinta visa būtina infrastruktūra patogiam laukimui.

Uosto direkcija taip pat įvertins ir lėšų poreikį šiam projektui, ir galimą finansavimo modelį.

Uosto tarybą sudaro Susisiekimo ministerijos, Klaipėdos savivaldybės, KVJUD, Klaipėdos universiteto, uosto naudotojų, su uosto veikla, transportu ir logistika susijusių asociacijų, bendrovių „Lietuvos geležinkeliai“ bei „Via Lietuva“ atstovai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Edis

Tas pats yra ir Svajonės g.Einu kas ryt į darbą,ir iš.Tai praktiškai visas kelias užstatytas mašinom,sunkiasvorem.Nėra nei šiukšlinių,nei tualetų,nei visos infrastruktūros tokiam mašinų kiekiui.Kas dedasi aplink,tai baisu žiūrėti.Praktiskai sąvartynas miesto centre,nuo sudaužytu mašinų,kurios stovi jau metus,iki mašinų detalių.Žmones remontuojami,ir viską palieka.
1
0
Pastebėjimas

Pasižvalgykite pirmadieniais nuo 17 iki 19 val. prie įvažiavimo į Centrinį Klaipėdos terminalą. Eilės, chaosas, dažnai užkišta dalis Baltijos prospekto. Bent taip buvo 11.08. Taip yra todėl, kad CKT neatidaro 3 papildomu vartų, nors jie įrengti prieš 2 metus. Daug ko pats uostas nepadaro, o Uosto direkcija kaip priežiūros vykdytoja nereikalauja, kad operatoriai laikytusi tvarkos.
5
0
PRANYS

Tas kas parašėk kacholus lauk iš Lietuvos. Taip jie pabodo ypač tie kur čia sėdi nagli. Tie kur veža mašinas jie dirba, jie maitina savo šeimas, jie pasikrauna ir išvažiuoja. Daug mūsų įmonių ir jų darbuotojų išsilaiko ir maitina savo šeimas. Kad tvarkos nėra ir valdžia nesprendžia tai visi kenčia. Tie kurie nedirba pažiūrėkit kokiom mašinom važinėja. Deja tokia mūsų situacija.
2
-1
Visi komentarai (16)

Daugiau naujienų