Labiausia taisykles pažeidžia fūristai negu lengvūjų vairuotojastai. Viršija jiems leidžiamą greitį, nesilaiko reikiamo atstumo. Ir šiuo atveju matosi, kad ww gal silpnai pristabdė, o jei prieš jį būt iššokęs žvėrelis ir jam būt tekę staigiai stabdyt!, tai būt sutraiškytas. Jei aplenkė ir važiavo jau 1 juosta ww, tai normalus fūristas privalėjo pristabdyti, kad išlaikytų saugų atstumą, bet ne keršyti, kad aplenkė.. O apie tojotos begalvį "kėravotoją" neverta net kalbėt, teisių galiojimą reiktų apribot kuriam laikui.
Toyotos šmugeliui kaip minimum ventylius nukirpt random būdu viena diena viena kita diena kita ir taip mėnesi laiko kas ryt pasikeičia ir vėl kitą dieną tuščios. Jei turi dar viena kibira antram kibirui taip pat
pritariu - debilas totojoyta vairas, bet karma ji pasieks - laiko klausimas. Po to skaitysim koks geras, paslaugus ir protingas buvo zmogas, paliko vaikus naslaiciais ir t.t.
vilkiką apvažiavo VW su priekabėle, o ne vilkikas važiavo iš paskos. Kaip reikia žiūrėti vaizdo įrašą, kad ne nepastebėti. O Toyotos vairuotojui ar vairuotojai reiktų teises atimti min. 10 metų. Kuo mažiau tokių bus, tuo saugiau kitiems.
" Diskusijoje mėginta kaltinti net sunkvežimio vairuotoją, esą ko jis taip arti „VW“ važiavo iš paskos. " - čia kam pasirodė, kad arti važiavo ? Arti privažiavo kai Toyotos debilas pasuko į dešinę ir priekabos vairuotojas pradėjo stabdyti.
O tam debiliui tikrtai teises reikia atimti pusmečiui.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)