teorija, pažvelkime iš kitos pusės: keleivė ligoninėje išbuvo 3 dienas ir mirė, todėl ar negali būti , kad " kalta " ligoninė, o dar žinant kaip pensininkus - pacientus šių dienų " medicina " gydo. Kodėl ne ?
Užkisote amžinai viskuo nepatenkinti, šį kartą viešu transportu, taigi mieli pensininkai, ta proga noriu priminti mieste yra ir taksi paslaugos , ne tik metinis " bilietas " už 10 eurų . Saugokite save . Aš pensininkas , jei ką .
Važiuojant automobiliu jau visi žino dėl saugumo privaloma prisisegti diržus . Visi žino, o įlipus į autobusą pamiršta saugotis ir nors laikytis !!! Ir kiek reikalavimų vairuotojui, ne taip važiuoja, ne taip stabdo, nežiūri ar visi keleiviai laikosi ar sėdi , nežiūri kokios šaligatvio plytelės ir ne ten sustoja !!! O tai, kad vairuotojas be rūpesčio keleiviais turi dar ir kelią matyti kažkaip pamirštame ? Aš ne viešo transporto vairuotojas ir neturiu net pažįstamų pažįstamų , bet aš vairuoju automobilį, o ir dažnokai važiuoju viešu transportu, todėl suprantu koks sunkus ir atsakingas darbas vežti keleivius .
pamiršau, viešo transporto vairuotojas dar turi matyti šaligatvio pelkes ir žinoti per kurias duris išlips ponas ar ponia ir sustoti ten kur saugu ir šilta. Varge varge koks žmonių supratingumas ....Kada vairuotojas turi rūpintis eismu gatvėje , jau ir nebežinau.
ne autobusų gamintojai kalti. Autobusus gali gaminti " vienintelių patryyyyjotų " atstovai, bet ....Jei į autobusą lipa tie, kurie tikisi , kad jis nejudantis objektas ir nesilaiko , o gatvėje nebūna įvairių situacijų , tada joks " gamintojas konservatorius " neapsaugos. Manau ir šiuo atveju galėjo būti panašiai . Keleivė nesilaikė, neatsisėdo ir ....tragedija.
Moteris nusipirko bilietą, vairuotojas pradėjo važiuoti , tuo metu moteris kilo laiptais , kaip vairuotojas staigiai sustabdė, norėjo spėti pravažiuoti mirksinčiu šviesoforu.. ir moteris iš inercijos krito atgal, krisdama ji stipriai susitrenkė galvą
Ne tokia jau ir sena...Bet kiniški autobusėliai? Man Klaipėdos muzikiniio teatro pagrindiniai laiptai, salių laiptai- daug didesnis išbandymas iki nelaimės Kur turėklai, kultūros architektai, kur lankytojų sauga? Vyresniam žiūrovui, jau nekalbant apie neįgaliuosiu- labai nelengvas išbandymas. Be palydovo nerizikuoju eiti,
Salės interjeras nuskynė auksinius apdovanojimus :) Manau reikia nustoti zysti ir pradėti rūpintis savimi. Taip, gyvenimas sudėtingas ir daug visokių išbandymų. Nesugebate pakeisti situacijos tai keiskite požiūrį, o tas zyzimas ....tai autobusai blogi, tai rankenos ne ten , tai paukščiai , tai dainuojantys, tai šildymą ne tada įjungia/ išjungia , o jau žolės pjovimad .....:) ir t.t. ...Visur būna nelaimingų atsitikimų ! Ir ligoninėje pacientai miršta ! Ir " lygioje vietoje " kaip žmonės sako, gali nukristi ...Kaip supratau tas autobusėlis patogus tik 16 vietų ir visos sėdimos ? Atsitiko nelaimė !
O kokių norėtumėte autobusėlių ? Sovietinių su konduktorėmis ? Būtų ir saugu ir susodinti keleiviai . Be laiptų , be mamų su vežimėliais, be neįgaliųjų ...
Labai daug kas pyksta ant vairuotojų matomai, tačiau ne visada besitampantis autobusas yra jų kaltė. Yra tekę dirbti autobusų parke o autobusai tai... Patyliu nuoširdžiai. Nesvarbu kaip švelniai spausi akseleratorių, kiti tiesiog rauna is vietos dėl prastų pavarų dėžių, o stabdymas staigus buna kai veikia retarderis, kurio kai kuriuose autobusuose neįmanoma išjungti be išorinio kompiuterio. Vairuotojus dažnai spaudžia grafikas ir nežinau ar liko toks dalykas kaip "jeigu aplenkia to paties autobuso numeris, algos negauni už tą dieną" o kai intensyvus kamščiai, kartais vienas už kito stovi to paties numerio busai, ir tik nuo kolegos priklauso ar jis atims iš tavęs atlyginimą ar ne.
Na dar vienas pastebėjimas dėl vyresnio amžiaus žmonių vežimo. Į "IGNITI" , kuris yra Liepų gatvėje važiuoja senjorai, kurių neatveža vaikai ar dar kas. Autobusai beveik visi elektriniai. Na ir "pjauna" pasišvilpaudami, "pasilodami" tarpusavyje, nes ten galinėje stotelėje yra garažai. Bet tiek tos bėdos tebūtų, jei ne "MEDIENOS" stotelė. O ji liko neremontuota , nuokalnėje, pelkėje. Tai kai atlekia kaip velniai dūšią pasigavę tai tiesiai į tą pelkę ir išlaipina. Ten plytelės išsiklaipiusios, pelkė didžiulė. Varge tu varge, kad nors koks sustotų auktesnėje vietoje. Per 3 metus teko tik vieną žmogišką vairuotoją sutikti, kuris su atyda dirba. Žmonės, kas su jumis darosi? Gal tikrai šetonas visus apsėdo? Ar jūs nemanote senatvės sulaukti? Ta tema dar teks rašyti į savivaldybę, nes tai yra vieša patyčia iš vyresnio amžiaus žmonių.
Teisingai žmogus parašė apie laiptus. Jokių laiptų autobuso viduje neturi būti! O Klaipėdoje važinėja ir tokie didieji autobusai, kurių turėklų aš, vidutinio ūgio vyras, negaliu pasiekti - jie išraityti prie pat lubų! Žinoma, dauguma moterų jų taip pat nepasiekia, jau nekalbant apie vaikus. Tenka gaudyti nuo turėklų virvėmis nuleistas tabaluojančias rankenas. Ar pirkdami tokius autobusus, mūsų ponai galvojo apie keleivių saugumą? Ne, negalvojo! Autobusų vidaus išplanavimas dažnai toks, kad jų projektuotojų kitaip kaip idiotais nepavadinsi! O kaip pavadinti mus, perkančius tokius autobusus?
Bandote laikytis už turėklų, o ne už nuleistų/ tabaluojančių rankenų ? :) Atsiprašau , bet negalvojau , kad dar yra taip galvojančių :))) pasirodo Klaipėdoje autobusuose tikrai reikia konduktorių :))) keleiviai sunkiai gaudosi ...:))) Prajuokinote....ir tokie dar piktinasi bei kitus vadina idiotais ? :)))
už tabaluojančių, tai ir pats tabaluojiesi.Tabaluojančios rankenos skirtos keleiviams, kuriuos veža profesionalūs keleivinių autobusų vairuotojai, o ne traktoristai ir šiukšliavežininkai, " pasitvarkę" dokumentus.Tikrai prajuokinote .
Tabaluojiesi, bet LAIKAISI ir negriūni ! O kada laikaisi įsikibęs į turėklą netabaluoji ? Priminkite kur ruošiami profesionalūs keleivinių autobusų vairuotojai ?
Važiuoju viešuoju transportu ir tikrai jau antri metai darosi nesaugu. Važiuoja tarsi lenktynėse. Veža žmones kaip gyvulius, jokios atsakomybės. Tikrai nevisi vairuotojai, bet dauguma.
ir aš viešu transportu, tokių istorijų kaip čia rašinėjate nepatyriau , o štai žioplinėjančių autobuse , matau. Kaip vairuotojui matyti ar visi norintys atsisėsti jau sėdi ? O tie, kurie stovi ar laikosi ? Matyt ilgitės sovietmečio su nepamenu kaip vadinosi moteriškė , lyg konduktorė :) Kuri bilietukus parduos, keleivius susodins, jaunimą paprašys užleisti vietą vyresniems ir t.t. ? Ir vairuotojui pasakys kada važiuoti. Kaip jūs nusibodote ....Atsitiko nelaimė. Užuojauta.
klaipėdoj nesvarbu koks vežėjas, ar kkt ar pajūris ar transrevis ar kautra ar toksas ar turkish airlines, vis vien vairuotojus parenka jog malkas vežtų (kai kuro netaupo). skirtingai negu tam pačiam kaune. užuojauta
Trūkčioja trūkčioja tą autobusą, paskui kad "raus" ant greičio ir kad p....s ant stabdžių....Būk tu kas nori, bet jei nespėjei atsisėsti, ( o suspėti kaip ir nerealu), tai ar koją pasitemsi , ar rankos sausgyslė plyš arba tėkšies...Žodžiu - vairuotojai turi būti apmokinti , nes tas "tampymas" su stbdžiais yra arba nemokšų darbas, arba technika netvarkinga, arba vairuojojai psichiniai ir nekenčia savo darbo ir žmonių. O gali būti ir tai ir tai.
tokie gimsta ir nori, kad juos nuolat kas nors saugotų ar rūpintųsi jais, o jei ne , tada nuolat viskuo ir visada nepatenkinti . Aš taip pat galvoju, kad tokie gimsta :)))
Naujuose autobusuose laiptų daug, kol daeini iki durų kai viena ranka užimta ir prie durų negauni atsisėst, o turi skubėt, šopioras juk nelauks kol iki durų daeisi. Geriau autobusai be laiptų viduje ir nestabdytų greit.
Rūtenio nuomonei. Važiuoju viešu transportu ir matau kokie " atsargūs " kai kurie pensininkai . Stojasi bet kada, nesilaiko ir t.t. Ne kartą teko tokius " siūbuojančius " laikyti , o autobusas važiavo be jokių staigių stabdymo ar ....Nesisaugote patys , nesisaugote ...
8E ir prie pat stotelės jau stojausi, bet STAIGA patraukė autobusą, nepavyko įsikibti į rankenas viršuje tokioje -pusiau sulenktoje padėtyje, tai skridau į prekį.Gerai, kad sulaikė moteris, o kitaip būtų neaišku-kaip būtų pasibaigę.
Bet didžiulė mėlynė ir odos nubrozdinimas ant šlaunės buvo :(
Važiuoju ir aš viešuoju transportu. Nereikia būti senjoru, kad būti traumuotu dėl pavojingai vairuojančių autobusų vairuotojų. Daugeliui vairuotojų reikėtų praeiti arba kokius specialius saugaus vairavimo kursus, o galbūt ir apsilankyti pas psichologų. Ypač vienam, vairuojančiam "traukinį" 8 maršrute
tai turėtų būti pamoka kitiems miesto autobusų vairuotojams. Daugelis jų lekia lyg bepročiai, vos zmogus spėja įkelti koją į autobusą, o vairuotojas akceleratorių spaudžia iki dugno. Pavojinga važiuoti autobusais Klaipėdoje.
Bus ir tamstai kada nors šitaip. Ir nebus vaistų nuo to, ir skųstis kaip ir nebus kam, juk pats būsite dėl to kaltas, nes forever and ever. Ar ne taip?
Esu griuvęs vieną kartą ir neverkiu, nes suprantu, kad asistento niekados neturėjau ir neturėsiu kas laikys mane už pažastų. Ir dar suprantu, kad autobuso vairuotojai bele kada iš nieko staigiai nestabdo ir kad įlipai autobusan ir griebkis turėklo ir kuo skubiau tėkškis sėdynėn, kad nereiktu dribti ir niekas kitas už tave nepasirūpins, kaip tik pats savimi. Kartoju- krito, krenta ir kris, bet svarbu neinkšti, o dar būna, kad ir vonioje nuskęsta jei taip lemta.
arba pats esi vienas iš tų begalvių vairuotojų, arba nesi važiavęs Klaipėdos viešuoju transportu, arba apskritai esi gailesčio vertas pienburnis. Daug valstybių teko naudotis, tačiau niekur kitur keleivių nevezioja kaip malkų. Tiesa, rusyne ar kokioje Afrikoje neteko važiuoti.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)