Vairuotojai ragina miestiečius būti itin atsargiais prie Jakų žiedo ir centrinėse uostamiesčio gatvėse.
Palangos kelyje, netoli Jakų žiedinės sankryžos, į atitvarus trenkėsi „Renault“ automobilis.
„Nesveikai slidu“, – taip vairuotojai socialiniame tinkle apibūdino situaciją.
Kitas vairuotojas internete pasakojo, kad vos išvengė susidūrimo.
„Buvo vietos mestis į šoną. Kol žiedą apsukau į „Ermitažą“ nuvykti, jau buvo susikalusių. Spūstys formuojasi tame ruože“, – pranešė vairuotojas.
Viena vairuotoja tikino, kad jos automobilio padangos – puikios, o pati mašina turi keturių varomų ratų transmisiją, tačiau jos mašiną vis tiek „nešiojo“ į šonus, it važiuotų stiklu.
Kita vairuotoja patikino, kad ne tik Palangos kelyje, bet ir kitose Klaipėdos gatvėse, taip pat keturių varomų ratų automobiliu jai teko važiuoti 30 km/val. greičiu, nes buvo itin slidu.
Avarijų būta ir pačioje Klaipėdoje. Vien Taikos prospekte, beveik toje pačioje vietoje, įvyko dvi avarijos per pusdienį. Viename eismo įvykyje sudalyvavo vairavimo mokyklos automobilis.
Dar viena avarija nutiko Tilžės gatvėje. Vairuotojai keiksnojo kelininkus ir skundėsi slidžia danga.
Kaip informavo „Kelių priežiūros“ atstovai, dėl ilgai besilaikiusios žemos oro temperatūros valstybinės reikšmės keliuose paskelbtos ypač sudėtingos meteorologinės sąlygos. Per pastarąsias kelias dienas temperatūra šalyje nepakilo aukščiau kaip 10 laipsnių šalčio, todėl pradėta naudoti specialios sudėties druska slidumui keliuose mažinti. Vairuotojus prašo išlikti ypač atsargius, kadangi minėtos sąlygos sunkina tiek eismo sąlygas, tiek kelių priežiūrą.
Vairuotojai taip pat prašomi rinktis saugų greitį ir atkreipti dėmesį į pavojingus kelių ruožus, pavyzdžiui, greito eismo kelius, sankryžas, miško proskynas. Be viso to. būti atidžiais važiuojant per tiltus ir viadukus. Praktika rodo, kad bene pavojingiausia situacija kelyje labiausiai tikėtina nuo 4 iki 8 val. ryto.
Minėtame ruože, kur atsitiko eismo įvykiai, „Kelių priežiūra“ jau atliko darbus: Jakų estakada valyta ir barstyta per parą tris kartus. Taip vadinamas Palangos kelias – jau du kartus. Darbai kartojami, siekiant užtikrinti saugų eismą.
Net ir esant ypač sudėtingoms meteorologinėms sąlygoms, intensyviausiuose šalies keliuose nenutrūkstamai dirba kelių priežiūros mechanizmai. Siekiant užtikrinti eismo dalyvių saugumą valstybinės reikšmės keliuose, druskos drėkinimui vietoje įprasto druskos tirpalo naudojamas kalcio chlorido tirpalas.
Darbas tęsiamas ir šalies žvyrkeliuose. Juose atliekami sniego šalinimo bei slidumą mažinančių medžiagų bėrimo darbai. Be to, autogreideriai, naudodami dantytus verstuvus, atlieka dangos šiurkštinimą – prorėžas apledėjusioje žvyrkelių dangoje. Taip jie gerinamas transporto priemonių padangų sukibimas su kelio danga.
Nežiūrint į dideles kelininkų pastangas ir operatyvumą, net ir naudojant specialius dirbtiniu intelektu grindžiamus kelių oro sąlygų prognozės modelius, neįmanoma 100 proc. užtikrinti, kad kai kuriuose kelių ruožuose nesusidarys slidi danga. Visos priemonės yra taikomos tam, kad tikimybė susidaryti slidžiai dangai būtų sumažinta iki minimumo, todėl vairuotojų prašoma įvertinti žiemos sąlygas keliuose: pasirinkti saugų greitį, stebėti kelio ženklus, ypač tamsiuoju paros metu.
Naujausi komentarai