Kaip supratau, kad režisieriui dabar su darbu bus ne kažką, tai gal į kultūros ministrus eitų, toks matyt iš veiksmų, kad yra veiksmo žmogus, ambicingas ir nesusitaikstantis su abuojumu ir neprofesionalumu, nu šiuo ištižimo momentu būtų pats tas įvedant tvarką betvarkėje.
Yra geresne schema - dirbi teatro etate apiformintas aktorium ir darai viska kad nepaimtu dirbti i nauja spektakli taip esi laivas ir i darbą eiti nereikia, bet alga gauni. Kitas žingsnis. Susirandi normalu darba kazkur ne teatre pagal autorine sutarti arba atsidarai individualia veikla, taip save legaliai apiformini nebe valstybijiam etate ir ramiai isdirbi paskirtas valandas. Paskui susirandi nelegaliai darbu vakarais arba savaitgaliais - pvz vesti renginius, vestuves, gimtadienius, kur su tavim atsiskaito be dokumentu apiforminimo. Ir stai tau trys atlyginimai. O jeigu dar ir pensija gauni, tai jau ketvirtas pinigu šaltinis. Ar jus nesuprantat, jog suirute kulturos ministerijoj- kuo ilgiau tesis tuo geriau meno darbuotojams, dar vadovo teatre nera- tai isvis lafa. Kuo didesne betvarke tuo geriau tvarkyti savo reikalus tyliai.
Kaip manot del ko ten iki siol dyriko nera? Ten joks normalus zmogus nenori kojos kelt. Kadangi ten bedu, problemu tiek, kad pabaigos nematyti. O siaip ten bezabrazija- dalis artistu be darbo sedi, tik alga gauna, arba alga+pensija. Kiti nori darbo, bet feiskontrolo nepraeina arba amzius jau maiso, kiti cerkutes is rankos nepaleidzia ir saukia, mes- Klaipedos bohema. Teatro Ofise bele kiek vadybinku kurie daro viska ir tuo paciu nedaro nieko. Protingiausi- tyliai sedi teatro etate, i darba neina, o tuo tarpu mokykloj arba darzely dirba- dviguba alga pasiima. Vienoj darbovietej atostogas pasiima, teatre atostogu prasymo neraso, kadangi ten ir taip problemu tūkstantis ir niekas nesuziuri- ir patyliukais i siltus krastus atostogu patraukia. Kol atostogauja- teatro etate algele kapsi. Va kaip reikia gyvent!
Nesuprantu aktoriu! Drasus kai streikuot reikia, nors tas ju streikas labai nekonkretus ir be konkreciu iskeltu tiklsu. Kai atvykelis rezisierius sumusa ju trupes nari, visi tyli. Sugeba pranesti tik tiek kad spektaklis atsaukiamas. Ar jus suprantat kad spektaklis ne esme. Pries zmogu panaudotas smurtas??? Ir nieko? Ivykio auka noredama toliau nebekelti sumaisties savo darbovieteje, nesikreipia i tolesnes instancijas. Kodel viesai aktoriai nekekelia problemos, negina saviskio, viesai nediskutuoja kaip spresti problema kuri yra cia ir dabar, ir laaaabai konkreti. Kur jus aktoriai, kodel dabar tylit ir nei vieno viesumoj nematyti?
Ten daugiau nei puse teatro dirbanciuju laukia kad vyktu suirute, kazkas panasaus kaip dabar.Vienas zmogus is to teatro tiesiai sviesiai be uzuolanku- aciu Dievui, kad neivyko ta premjera, nes buvo kosmaras. Dabar nors yra pretekstas jos neberodyti. Žinot, kai patys darbuotojai ploja rankom kad įvyko skandalas, tai signalizuoja jog ten tikrai blogai. Normalioj darbo vietoj, savas nešmeižtu savu.
Nemanau, kad be priežasties, kažkas tikrai buvo motyvu duoti pastabą iš dešinės, iš kairės ir dar koja. Manau, kad kartais neprošal būtent tokias priemones panaudoti šiandieniniams mamyčių numylėtiniams. Būtumėt matę kokių priemonių imdavosi a.a. režisierius J. Miltinis savo Panevėžio teatro vergams, tiesa, daugiau psichologinių, už galvos imtumėtės. Vardan kilnaus tikslo- kokybiškos premjeros, ne prošal pamokyti mamyčiukus, tik tai daryti reikia blaiviems ir pasakant tikslą.
Klp dramos teatras griūva ir tai jau vyksta ne vienerius metus. Gaila kai kurių aktorių, jog turi tokiomis sąlygomis dirbti. Jau vakar šalia teatro esančioje kavinėje lankytojai žinojo, kad teatre muštynės. Policija. Išgėrę teatro darbuotojai visus įvykius išnešė iš savo darbovietės patys ir dalinasi su visuomene. Siaubas, kas ten vyksta, o vakarykštis įvykis, tik maža dalis to, ką išgirdome…
O tai kad kazkoks sargas su anksciau dirbusia darbuotoja ten ale pravarde žibutė, naktimis kai jam budavo pamainos dzigi dzigi darydavo irgi nesamones????. Baikit. Tokios istorijos is tuscios vietos neatsiranda ar be pagarindo.
As irgi dirbu cia. Tikrai pripazystu, kad nera pas mus gerai. Kol cia nedirbau, o tik lankiausi, viskas faina ir gražu buvo. Bet kai pradejau dirbt, oh boze boze, as pakeiciau nuomone visiskai. Blogiausia kad niekas nesikeicia i gera. Tas ivykis man zenklas kad laikas det pareiskima ant stalo ir kuo greiciau.
As irgi dirbu cia. Tikrai pripazystu, kad nera pas mus gerai. Kol cia nedirbau, o tik lankiausi, viskas faina ir gražu buvo. Bet kai pradejau dirbt, oh boze boze, as pakeiciau nuomone visiskai. Blogiausia kad niekas nesikeicia i gera. Tas ivykis man zenklas kad laikas det pareiskima ant stalo ir kuo greiciau.
Teko ne per seniausiai lankytis spektaklyje,truksta zodziu apibudinti, nesamoniu kratinys, po pirmos dalies begome neatsisukdami ir ilgam.....sviesios atminties teatro Didziunai kape apsiverstu.
Ar Povilo Gaidžio tetre buvo galima įsivaizduoti tokią kultūrą? Pateikite aiškią situaciją žiūrovams, o nesubrendėlių, apsirūkiusių, vartojančių- Klaipėdos Dramos teatre tikrai nereikia. Ypač režisierių...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)