Jakų žiedinė sankryža užkniso Pereiti į pagrindinį turinį

Jakų žiedinė sankryža užkniso

2025-05-22 05:00

Tikrai kitaip nepasakysi, kaip užkniso. Darė darė, milijonus išleido, o šios estakados pralaidumas kaip buvo menkas, taip ir liko. Žmonės gyvena milijoniniuose miestuose, kuriuose važinėja ne mažiau mašinų, ir transporto problemas išsprendžia. O čia – metų metus trunkanti nesąmonė. Kodėl piko valandomis čia reikia grumdytis eilėse? Kodėl negalima imti vieną kartą ir padaryti įvažos iš Palangos plento į Klaipėdą, aplenkiant žiedinę sankryžą ir kodėl negalima baigti estakados, kuria iš Palangos plento būtų galima į Šilutės kelią įvažiuoti tiesiai? Tik nereikia aiškinti, kad tam nėra pinigų. Netikiu. Kur tada nukeliauja logistikos įmonių mokami kelių mokesčiai?

Piktas vairuotojas

Paskutiniai sekmadieniai – jėga

Man labai patinka paskutiniai mėnesio sekmadieniai, kai muziejus galima lankyti nemokamai. Labai geras dalykas, einu vėl ir vėl į tuos pačius muziejus, nes pirmą kartą pavyksta pamatyti tik bendrą vaizdą, o kiekvieną kitą kartą gilinuosi į atskiras temas ar net skiriu daugiau laiko kuriam nors eksponatui. Nesu nei knygų žiurkė, nei muziejų kandis, bet ši muziejininkų suteikiama galimybė man suteikia daug džiaugsmo. Šį sekmadienį vėl trauksiu į muziejų, šįkart turbūt į Laikrodžių. Ten akys apraibsta nuo gausos.

Minija

Greitį riboja ne tik kalneliai

Esu labai pikta ant valdininkų, kurie sprendžia, kurias gatves tvarkyti, o kuriose įrengti greičio slopinimo kalnelius. Tiek viena, tiek kita verčia mašinas mažinti greitį, o kartu ir laužo automobilius. Nė kilometro nesitęsiančioje Utenos gatvėje suskaičiavau 12 kalnelių! Ar tai normalu? Ar tokį sprendimą priėmę asmenys yra kada važiavę šia gatve? Kviečiu. Būtų malonu pamatyti turtinguosius miesto reikalų sprendėjus, važiuojančius savo brangiaisiais automobiliais tokiu kliūčių ruožu. Lygiai tą patį pasakyčiau apie Luizės kvartalo gatvelių duobes. Kaip jomis važiuoti negadinant mašinų? Man panašu, kad gatvių klausimus lemiantiems valdžios žmonėms labiau rūpi Giruliai ir kitos pajūryje gyvenančių ponulių gatvės. Jie pamiršo, kad dirba įstaigoje, kurios darbuotojai gyvena iš mūsų kišenės.

Skaitytoja

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Romas

Vat prie to paties. Įsivaizduokim, kad tą atkarpėlę nuo Palangos link Šilutės pusės kažkokiu mįslingu būdu ima ir pratęsia. Kur ir kaip tas nusileidimas turi pasibaigti ? Tiesiai ant esamo kelio Į Šilutę ? Klausimas - kodėl išvažiavimas iš Klaipėdos į Šilutę per žiedą, o ne atskiras , jeigu planavo nuvažiavimą nuo viaduko į Šilutę ? Nebent darytų kokį didelį lanką virš to ožio ir nusileistų kažkur ties Bičiulių gatvės. Todėl , kaip sakė vienas veikėjas, kas gali paneigti, kad niekada to nuvažiavimo ir nebus.
3
0
Piktam vairuotojui

Truputį paaiškinsiu. Tas tiltas priklauso kelių direkcijai. Kelių direkcija Vilniuje. Vilniuje ir valdžia, kuri skiria arba neskiria pinigų tokiems projektams. O jiems jokių kliūčių nėra važiuoti iš Vilniaus į Palangą ir atvirščiai. Į Klaipėdą iš Vilniaus taip pat nėra ypatingų kliūčių. Tam jie ir statė tą viaduką. Kokia dar Šilutė ? Kur ji yra ? Aš net įtariu, kad pinigai tiesioginiam nuvažiavimui į Šilutę buvo skirti, bet kažkur pradingo. Todėl ir liko tas nedabaigtas "apendiksas"
6
0
Visi komentarai (2)

Daugiau naujienų