Pereiti į pagrindinį turinį

Darbo ir atostogų planavimas: ką verta žinoti?

Atostogos – metas, kai galime atsikvėpti, pailsėti nuo rutinos, nuovargio, vadovo skambučių. Tačiau kai kurie darbo per atostogas visgi neišvengia. Ką dėl darbo atostogų metu pataria verslo konsultantai?

Pixabay nuotr.

Pasak verslo konsultanto ir psichologo Arvydo Būtos, vadovas atostogų metu tikrai neturėtų trukdyti darbuotojo. Anot A. Būtos, tai galima daryti nebent force majeure atveju.

„Juk būdami darbe mes staiga neatsikeliame ir neišeiname atostogauti. Nepaliekame visko išeidami. Čia lygiai tas pats – jei žmogus atostogauja, tai kas jį gali priversti sugrįžti? Aišku, tai yra susitarimo reikalas. Jeigu tai yra aptarta iš anksto, tokie dalykai galimi, bet, mano galva, to tikrai reikėtų vengti“, – sako A. Būta.

Verslo konsultantas taip pat pabrėžia, kad, norint ramiai išeiti atostogauti, būtina tam pasiruošti mažiausiai prieš dvi savaites.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų