Pereiti į pagrindinį turinį

"Fiat Croma" – itališkos kainodaros įkaitė

2009-04-18 09:00
"Fiat Croma" – itališkos kainodaros įkaitė
"Fiat Croma" – itališkos kainodaros įkaitė / Fiat nuotr. Nuosprendis: "Fiat Croma" – simpatiškas automobilis, tačiau nepagrįstai brangus.

Nors atnaujinta "Fiat Croma" Lietuvos rinkoje pasirodė gana seniai, gatvėse ją vis dar nužvelgia tarsi egzotišką svečią.

Galima spėti, kad tai lemia trys pagrindinės priežastys: kaip ir dera italų automobiliui, "Croma" puikiai atrodo. Antra – būtent šis modelis neseniai "dirbo" naujame lietuviškame TV seriale, todėl ne vienam smalsu, ar prie vairo nepamatys kokios vietos kalibro garsenybės. Trečia – svarstantys galimybę įsigyti erdvų šeimyninį universalą, veikiausiai jau nagrinėjo "Fiat" pasiūlymą. Jei taip tikrai buvo, neabejoju, kad potencialūs pirkėjai liko nustebinti šio ratuočio kainos.

Patys "Fiat" atstovybės žmonės, bendrovės "Autobrava" vadybininkai, skėsčioja rankomis – gamintojų nustatyta beveik 100 tūkst. litų kaina už tokį universalą iš tiesų didoka. Juo labiau kad bandyti skirtas modelis nebuvo kaip nors išskirtinai sukomplektuotas: septynios saugos oro pagalvės, dviejų zonų automatinis kondicionierius, lengvų metalų lydinio ratlankiai, automatinė pavarų dėžė, ABS su elektroniniu stabdymo jėgų skirstytuvu EBD, elektroninė stabilizavimo sistema ESP ir panašūs dalykai šiais laikais yra norma, bet ne prabanga.

Galbūt "Fiat" koziriu galima laikyti naują 2,4 l darbinio tūrio "Multijet" variklį, pasiekiantį 200 AG pajėgumą ir sugebantį iki 100 km/val. įsibėgėti per 8,5 sekundės (maksimalus greitis – 216 km/val.)? Tokios dinaminės ypatybės iš tiesų atrodo pavydėtinos, tačiau tik teoriškai. Praktiškai užmojus važiuoti išnaudojant visas "Cromos" galimybes slopina drauge su greičiu augantis triukšmas salone. Galima spėti, kad įspūdis būtų visiškai kitoks, jei ne automatinė 6 laipsnių pavarų dėžė. Šis agregatas automobiliui akivaizdžiai daro meškos paslaugą.

Daugiau priekabių atnaujintam ratuočiui "Fiat Croma" rasti būtų sunku. "Euro-NCAP" šį modelį įvertino penkiomis žvaigždutėmis. Minėtoji "Multijet" technologija užtikrina, kad darbinis mišinys degtų tolygiau, variklis veiktų tyliau, mažiau terštų atmosferą (CO2 emisija yra apie 30–40 proc. mažesnė) ir būtų gana ekonomiškas (vidutinės dyzelino sąnaudos – 7,2 l 100 kilometrų). Bagažo skyriaus tūris – 500 l, o atlošus galines sėdynes, padidėja iki 1610 l, todėl vietos kelionės rakandams daugiau nei sočiai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų