Žurnalas „Forbes“ paskelbė 2016 metų geriausiai apmokamų modelių sąrašą ir brazilų gražuolė vėl jame užima pirmą vietą. 36-erių Gisele per praėjusius vienus metus uždirbo kvapą gniaužiančius 30,5 mln. dolerių (27,36 mln. eurų) ir beveik 20-čia milijonų aplenkė antroje vietoje likusią Adrianą Limą, kuri uždirbo 10,5 mln. dolerių (9,4 mln. litų).
Be finansinės persvaros įspūdį daro ir tai, kad G. Bündchen daugiausiai uždirba jau 14 metų iš eilės, nuo pat 2002-ųjų.
Nors nebevaikšto podiumu, G. Bündchen ir toliau pasirašo stambias mados sutartis su garsiomis firmomis, be to, turi įvairių verslo įmonių. Kaip nurodo „Forbes“, buvęs „Victoria's Secret“ modelis nuo savo karjeros, kuri trunka jau du dešimtmečius, pradžios uždirbo daugiau kaip 430 mln. dolerių (386 mln. eurų), ir ši suma vis auga.
„Forbes“ pažymi: „Ji daug uždirba iš pelningų kvepalų ir grožio sutarčių su „Chanel“, „Carolina Herrera“ ir „Pantene“, „Arezzo“ batų ir „SkyTV“ reklamų gimtojoje Brazilijoje... Atsidėti pinigų jai padeda ir jos pačios apatinių drabužių linija bei odos priežiūros produktai.“
A. Lima, ilgiausiai dirbantis „Victoria’s Secret“ „angelas“ per visą kompanijos istoriją, šiemet uždirbo daugiausiai per savo karjerą – iš sutarčių su tokiomis kompanijomis kaip „Victoria’s Secret“, „Maybelline“ ir laikrodžių firma IWC.
Nors Gisele ir toliau dominuoja, didžiausią šuolį šiemet padarė Kendall Jenner (Kendal Džener), kurios uždarbis padidėjo 150-čia proc. iki 10 mln. dolerių (9 mln. eurų). Ji iškilo į trečią sąrašo vietą. Nors mergina ir toliau gauna užsakymų, naujas jos sėkmės veiksnys yra socialinė žiniasklaida.
Netikros Kim Kardashian (Kim Kardašian) sesers 64,4 mln. sekėjų „Instagram“, kurių ji turi daugiausiai iš visų į sąrašą patekusių modelių, padėjo pelnyti milijonų dolerių vertės sutartis su tokiomis firmomis kaip „Estée Lauder“ ir „Calvin Klein“.
Trečiąja vieta ji dalijasi su Karlie Kloss (Karli Klos), kuri šiemet padvigubino savo uždarbį, palyginti su praėjusiais metais. Ji turėjo daugiausiai sutarčių iš visų sąrašo modelių: reklamavo 18 skirtingų prekių ženklų, tarp kurių buvo „L’Oréal“ ir „Swarovski“.
Nuo K. Jenner ir K. Kloss nedaug atsilieka dvi naujokės: Gigi Hadid (Džidži Hadid) ir britė Rosie Huntington-Whiteley (Rouzi Hantington-Vitli), kurioms penktą sąrašo vietą pelnė uždirbti 9 mln. dolerių (8 mln. eurų) iki mokesčių.
Dar viena socialinės žiniasklaidos favoritė G. Hadid tą šlovę taip pat pavertė doleriais: daugiau kaip 22 mln. jos „Instagram“ sekėjų pelnė jai sutartis su „Maybelline“ ir „Tommy Hilfiger“. Ir visa tai – jai dar neatšventus 22-ojo gimtadienio.
„Mūsų verslas pasikeitė, – sako „The Society Management“, kuri atstovauja K. Jenner, prezidentas Chrisas Gay (Krisas Gajus). – Šie modeliai tapo vis įtakingesni, nes yra žiniasklaidos perdavimo kanalai, ne tik žmonės, kurie gali būti reklamos veidas, bet ir galingos jos platinimo priemonės.“
„Modeliai, „YouTube“ žvaigždės, socialinės žiniasklaidos žvaigždės – tai jų era, – savo ruožtu aiškino „IMG Models“, kuri atstovauja G. Hadid, prezidentas Ivanas Bartas (Aivanas Bartas). – Modeliai buvo ant dviejų naujausių amerikietiško „Vogue“ viršelių: Gigi rugpjūtį ir Kendall rugsėjį.“
Kitoje Atlanto pusėje R. Huntington-Whiteley, pažįstamai iš filmų „Pašėlęs Maksas: įtūžio kelias“ ir „Transformeriai: tamsioji Mėnulio pusė“, buvimas „anglų rože“ irgi gali virsti milijonais, kurių daugumą jai uždirbo sava apatinių linija ir „Marks & Spencers“ makiažo bei kvepalų reklamos.
Beveik trečdalis šiemetinio sąrašo modelių yra naujokės. Tarp jų yra trys „Victoria’s Secret“ modeliai Lily Aldridge (Lili Aldridž), Jasmine Tookes (Džasmin Tuks) ir 20-metė Taylor Hill (Teilor Hil), jauniausia sąrašo narė.
„Victoria’s Secret“ „angelai“ sudaro 30 proc. daugiausiai uždirbančių modelių sąrašo narių, iš dalies – dėl pelningų sutarčių su šia kompanija.
Šiemet tik 30 proc. daugiausiai uždirbančių modelių yra iš JAV. Sąraše yra trys brazilės ir trys britės: 13-oje vietoje esanti Kate Moss (Keit Mos) su 5 mln. dolerių (4,5 mln. eurų), Cara Delevingne (Kara Delevin) ir R. Huntington-Whiteley, taip pat – dvi olandės, Doutzen Kroes (Doucen Krus) ir Lara Stone (Lara Stoun).
Dauguma į sąrašą patekusių modelių yra baltosios ir absoliučiai „tinkamo“ dydžio. Tai parodo įvairovės trūkumą ant podiumų ir reklamos kampanijose.
Neseniai atliktas „FashionSpot“ tyrimas, kurio metu buvo išanalizuotos 236 šių metų pavasario spausdintinės reklamos, parodė, kad 78,2 proc. jų modelių buvo baltosios ir kad juodaodės sudarė 8,3 proc., azijietės – maždaug 4 proc., o ispanakalbės – 1,7 procento. Nepaisant suintensyvėjusių agentūrų pastangų stumti translyčius ar vadinamojo plius dydžio modelius, jie figūruoja redaktorių skiltyse, bet dar retai pasirašo pelningas ilgalaikes sutartis.
20 geriausiai apmokamų pasaulio modelių nuo 2015-ųjų birželio 1 dienos iki 2016-ųjų birželio 1 dienos bendrai uždirbo 154 mln. dolerių (138 mln. eurų) iki mokesčių. Visi šie modeliai bendrai turi beveik 200 mln. „Instagram“ sekėjų.
Modelių vyrų sąraše nėra, nes paprastai jie šiame versle uždirba daug mažiau nei moterys. Kai „Forbes“ praėjusį kartą sudarė modelių vyrų sąrašą – 2013 metais – pirmoje vietoje buvo 1,5 mln. dolerių (1,35 mln. eurų) uždirbęs Seanas O’Pry (Šonas O'Prajus).
Naujausi komentarai