G.Masalskis pagailėjo gamtos ir naftos Pereiti į pagrindinį turinį

G.Masalskis pagailėjo gamtos ir naftos

2008-07-19 09:00
G.Masalskis pagailėjo gamtos ir naftos
G.Masalskis pagailėjo gamtos ir naftos / Tomo Černiševo nuotr.

Ūgtelėjus sūnums, renginių organizavimo agentūros „Anoniminių darboholikų klubas" vadovas Giedrius Masalskis pajuto, kad jo automobilis jam vienam kiek per erdvus.

Dizainas nelabai žavi

„Dažniausiai Vilniaus gatvių spūstyse kamuojuosi vienas, todėl nėra prasmės važinėti didele mašina. Sukuosi renginių versle, turiu daug partnerių. Prireikus didesnį automobilį galėčiau ir išsinuomoti. Pačiam didelio nebereikia: gaila ir gamtos, ir naftos", - juokėsi buvęs televizijos ir radijo laidų vedėjas.  Naujutėlaičiu ekologišku elektra varomu „Toyota Prius" G.Masalskis važinėja jau apytikriai mėnesį.

„Svajonių automobiliu šios ekologiškos „Toyotos" nepavadinsi. Dizainas - ne stebuklingas. Gal aš kitokį sugalvočiau?", - svarstė automobilio išvaizda ne itin sužavėtas pašnekovas, savo pirkiniui nepagailėjęs gana nemažos sumos litų.
Giedrius neneigia, kad naująjį savo automobilį pirko ne aklai ir kad tai nebuvo meilė iš pirmo žvilgsnio - prieš išsirinkdamas transporto priemonę, jis apžiūrėjęs verslininkams ir vadovams įprastus solidžius variantus.

Šampano bus daug

„Pasižvalgęs supratau, kad kažkokia nesąmonė su tuo smegenų plovimu, kurio tikslas įteigti, jog automobilis turi būti didelis, galingas, prabangus, solidus... Man nereikia didelių ir prabangių. Nusprendžiau, kad mano mašina turi būti ekonomiška ir ekologiška", - apie savo apsisprendimą pasakojo „Anoniminių darboholikų klubo" vadovas.

Vakarėlio, kuriame į visų keturių automobilio ratų ir variklio sveikatą būtų keliamos taurės, G.Masalskis dar nespėjo surengti. Atsakydamas į klausimą, kodėl pilkoji „Toyota Prius" dar „nekrištyta", ekologiškosios mašinos vairuotojas kaltino darbų gausą. Bet jau artimiausiu metu žadėjo tą klaidą ištaisyti: „Tradiciškai, kiek skaičių automobilio gale, tiek šampano butelių reikia pirkti", - kalbėjo G.Masalskis, nepaneigęs, kad tradicijų jis, ko gero, laikysis.

Apie 100 tūkstančių litų

Pasidomėjus, kiek gi atsiėjo Giedriui naujasis pirkinys, išgirdome, kad elektra varoma „Toyota" apytiksliai dvidešimt procentų brangiau už įprastus automobilius. Už pirkinį G.Masalskis paklojo apie 100 tūkstančių litų.

Prie ekologiško automobilio vairo sėdęs renginių organizavimo žinovas garsinį signalą žadėjo įjungti nebent žiopliems, įžūliems ir posūkių nerodantiems vairuotojamas.
Asmeniniu kultūringo vairavimo pavyzdžiu užkrėsti aplinkinius norintis G.Masalskis tikino dažnai praleidžiantis pėsčiuosius.

Nuo 1990 metų vairuotojo pažymėjimą turintis Giedrius pasidžiaugė, kad kelyje jis jau pilnametis. Šiemet sukanka aštuoniolika metų, kaip jis prie vairo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų