Pereiti į pagrindinį turinį

J. Didžiulis dalinsis uždarbiu su talentingais kūrėjais

2015-02-20 16:07
DMN inf.
Organizatorių nuotr.

Per pusę – taip atlikėjas Jurgis Didžiulis žada dalintis gautą uždarbį su kūrėjais, perdariusiais naujausio jo albumo „Intro/Extro“ dainas ar jų dalis. Pirmą kartą Lietuvoje skelbiamas remix’ų konkursas, kuriame profesionalai bei mėgėjai turės galimybę improvizuoti ir savaip perteikti Jurgio Didžiulio kūrybą, o trijų laimingųjų kūriniai atsidurs radijo eteryje.

„Albumas „Intro/Extro“ yra nekomercinis, jo dainos nėra pritaikytos radijo stotims. Tai eksperimentas, kuriuo bandysime parodyti, jog muzika bei jos platinimo modelis gali būti vertinami ne vien pinigine išraiška. Šiuo konkursu noriu suteikti progą komercializuoti dalį dainų ar jų ištraukas – sukurti jų remix’us, kurie atsidurtų radijo eteryje. Konkursą pavadinau 50/50, nes visus uždirbtus pinigus su naujų kūrinių autoriais pasidalintume per pusę“, – idėją aiškina atlikėjas Jurgis Didžiulis.

Remix’ų konkurse kviečiami dalyvauti muzikos profesionalai ar mėgėjai, neabejingi kūrybai ir gerai muzikai. Specialioje paskyroje soundcloud platformoje tereikia pasirinkti vieną iš dainų ir ją savaip perdaryti. Kovo 13 dieną Jurgis išrinks tris, jo manymu, geriausias. Konkurso nugalėtojų remix’ai pasieks radijo eterį, o uždarbis, gautas už transliacijas, bus padalintas 50/50 principu – Jurgiui ir remix’o autoriui lygiomis dalimis.

Šis konkursas – tai Jurgio Didžiulio albumo „Intro/Extro“ viešinimo kampanijos dalis, kurią vainikuos įspūdingas šviesų ir garso šou kovo 6 d. menų fabrike Loftas. Albumo pristatymas taps visuomeninių ryšių puota, kurioje susitiks prie projekto prisidėję savanoriai, pramogų pasaulio žvaigždės bei Jurgio draugai, palaikantys pirmą kartą Lietuvoje vystomą idėją. Koncerto vertę kurs žmonės, už bilietą mokėdami tiek, kiek jiems atrodo verta, ar prisidėdami savo veiksmais bei idėjomis renginio metu ir ateityje.

„Intro/Extro“ yra nekomercinis albumas, kurio tikslas yra ne uždirbti, bet dalintis – paveikti visuomenę, iškeliant visuomeninių ryšių svarbą ir bendradarbiavimą. „Creative Common“ licencija leidžia albumo kūrinius naudoti kūrybiniais, nekomerciniais tikslais, o autorius už juos negauna jokio uždarbio. Klausytojams paliekama teisė jį įsigyti, skiriant pinigų ar prisidedant bet kokias nematerialiniais mainais.

Jurgio video kvietimas konkurso dalyviams: 

Albumo „Intro/Extro“ svetainė čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų