Pereiti į pagrindinį turinį

Paskelbtas naujas Lietuvos „influencerių“ reitingas

2024-05-20 12:25
LNK inf.

Nors populiariausi nuomonės formuotojai, tokie kaip Karolina Meschino, vis dar išlaiko savo pozicijas, šiemet į reitingus pateko ir naujų žvaigždžių. Viena jų – atlikėja, verslininkė Natalija Bunkė. Ji pabrėžia, kad viską pasiekė savo darbu, ir juokauja, jog nė skirtis nereikėjo, kad sulauktų sekėjų peržiūrų. Kas šiemet sužibėjo labiausiai ir kas slypi už šio itin pelningo darbo, pasakota LNK reportaže.

Natalija Bunkė
Natalija Bunkė / T. Biliūno/BNS nuotr.

„Ką reikėtų išskirti, tikriausia, tai Jono Nainio grįžimą. Praeitais metais jis nebuvo toks ryškus. Dar reikėtų išskirti Deimantę Kazėnaitę, iš jutuberių paminėti Vaidotą, kuris dvejus metus iš eilės yra pirmoje vietoje. Stebėtina ir keista, kad Vaidotas yra ir gana aukštose instagramo pozicijose, vadinasi, kanalai truputėlį niveliuojas“, – vienus įtakingiausių nuomonės formuotojų vardijo „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis.

Sužibėjo ir atlikėja N. Bunkė, nebuvusi ankstesnių metų reitingų dešimtukuose. Šiemet ji pateko ir į instagramo, ir į feisbuko dešimtukus.

„Aš niekada reitingų nesivaikau ir nesistengiu ką nors specialiai daryti, kad patekčiau į juos. Gyveni savo gyvenimą, dalijiesi juo, kam patinka, tas stebi. Labai smagu matyti, džiaugiuosi tuo, na, o kai patinki, irgi smagu, – džiaugėsi atlikėja Natalija. – Pas mane yra taip ramu. Aš jokių skandalų nedarau, pas mane skyrybų nėra, aš nesimušu su niekuo. Dirbu daug“, – tikino ji.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

Antroje feisbuko reitingų vietoje puikuojasi tinklaraštis mamos „Babyblog“, kurį seka 77 tūkst. sekėjų. „Labai labai džiaugiuosi. Iš tiesų labai gera, kai darai kažką iš širdies ir tai pasiekia ir kitas širdis. Aš kiekvienais metais gaudama bet kokį apdovanojimą tikrai labai džiaugiuosi. [...] Rašo, kad aš, jų nuomone, aš esu natūraliausia, nuoširdžiausia, žemiškiausia mama ir dėl to seka mane. Nesužvaigždėjau, tiesiog esu paprasta mama, dažnai mato mane ir susivėlusią, riebaluotais plaukais, ir pavargusią, kartais ir nusivylusią kažkuo, kartais ir verkiančią, kartais besidžiaugiančią, tai galbūt patinka mamoms matyti realybę ne pagražintą“, – sakė tinklaraščio autorė Sotera Šveikauskaitė.

Tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje nuomonės formuotojų svarba reklamoje vis auga. Skaičiuojama, kad didesnės kampanijos be jų įsitraukimo jau nebeįsivaizduojamos. Tačiau nuomonės formuotojai sutartinai kartoja, kad vien reklamomis neišsisuksi, turi atiduoti dalį savo gyvenimo, o tai turi savo kainą.

„Atrodo, kad žmogus kelia kažkokius produktus, linksminasi ir iš to pragyvena. Jie iš tikrųjų sudėtingai ir sunkiai dirba. Vėlgi, grįžkime prie statistikos, 85 proc. visų reklamos kampanijų neapsieina be nuomonės formuotojų įsikišimo, pagalbos ir tas sudėtingas darbas, natūralu, jiems atsiperka“, – teigė M. Lataitis.

„Turiu prisipažinsi, aš esu priklausoma nuo telefono ir tai nėra labai geras dalykas, bet iš kitos pusės aš tokiu būdu uždirbu pinigus, išlaikau didžiulę komandą ir žmonės manimi tiki. Aišku, labai daug reklamos mano turinyje, tačiau tai yra mano gyvenimas“, – pasakojo N. Bunkė.

„Tu automatiškai tampi labiau sekamas, matomas. Atsimenu, Lietuvoje einu į parką, žmonės žiūri, ką naudoju, ką vaikui duodu, su kokiu vežimėliu atvažiuoju. Esi tikrai po didinamuoju stiklu, bet kartu labai smagu, kai žmonės prieina, pasisveikina, pasidžiaugia, tai teikia labai gerų emocijų“, – apie galbūt kitiems nematomą nuomonės formuotojų gyvenimo dalį pasakojo „Babyblog“ autorė.

Turiu prisipažinsi, aš esu priklausoma nuo telefono ir tai nėra labai geras dalykas.

Nors nuomonės formuotojai neslepia išgyvenantys vien tik iš socialinių tinklų ir sklando kalbos apie net 26 tūkst. eurų per mėnesį siekiančius atlyginimus, ne vienas yra įkūręs savo elektroninę parduotuvę. Tiesa, įdomu, kad pirmoje vietoje pagal pajamas savo parduotuvėje pirmaujanti Viktorija Siegel-Suodaitė į įtakingiausiųjų reitingus nepateko.

„Iš pat pradžių influenceris buvo labai nuvertintas ir kai kuriems net gėda buvo vadintis influenceriais. Gerai, kad kai kurie influenceriai moka skaičiuoti. Man labai džiugu, kad mūsų klientai tai vertina. [...] Vėlgi, jeigu į šį traukinį teisingai, kryptingai nueisi, tai ta „panelė verta milijono“ – ne iš piršto laužta“, – juokiasi N. Bunkė.

Kas įtakingiausias, reitinguose lėmė sekėjų, įrašų skaičius, komentarai, vaizdo įrašų peržiūros, dar dalį – komunikacijos ekspertai ir internautai. Tačiau pabrėžiama – reputacija tampa svarbesnė už sekėjų skaičių.

„Vienas ar kitas viešas įvykis arba vertybinis pareiškimas, matome, vėliau, jau sudarinėjant dešimtukus, influencerį staiga iš kokios 6–8 vietos nukelia į 48 ar 59. Yra buvę tokių situacijų. Man atrodo, šiandien influenceriu būti dar sunkiau, nes jie turi žiūrėti, ką sako, kokioms vertybėms atstovauja. Vienas neteisingas judesys gali jiems kainuoti ne vieną sutartį su prekių ženklais“, – teigia reklamos agentūros „SuperYou“ vadovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų