- Klaipeda.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodžiusi Vilniaus „Akropolio“ reklama moksleivėms gerokai papiktino internautus. Pasak jų, prekybos centro reklamos skyrius gerokai peržengė ribas, nes kaip vieną iš prioritetų moksleivėms iškėlė Kardashian šeimos gyvenimo detalių žinojimą, kuris esą yra daug svarbesnis nei Lietuvos istorijos išmanymas. Nors prekybos centro atstovai, kalbinti žurnalistų, ir atsiprašė pirkėjų, kuriuos tokio pobūdžio įrašas įžeidė, tačiau patalpinta informacija vis dėlto buvo panaikinta.
„Čia taip šiais laikais įsivaizduojam paaugles mergaites ir jų prioritetus: „11. Žinoti visas Kardashian šeimos gyvenimo detales – daug svarbiau nei Lietuvos istoriją“. Ar jūs juokaujat, Vilniaus „Akropolis“? Metų komunikacijos nesėkmė jau skrenda pas jus“, – asmeniniame socialinio tinklo „Facebook“ profilyje rašė viena iš pasipiktinusių moterų.
Prie įrašo kaip įrodymą, jog pastaroji citata yra ne iš piršto laužta, ji pridėjo ir kelis užfiksuoto ekrano vaizdus, kuriuose matyti ir daugiau panašaus pobūdžio teiginių, kuriais, tikėtina, siekdami, kad į prekybos centrą ateitų apsipirkti daugiau moksleivių, manė suviliosiantys reklamos atstovai.
„Be telefono – nė žingsnio. Jei dar neturi naujausiojo „iPhone“, jį rasi „iDeal Lietuva“, „Kad visas pasaulis žinotų, koks puikus yra tavo gyvenimas, gražiausiais momentais svarbu dalintis „Instagram“ ir „TikTok“, „Faktas: stilius svarbiau už funkcionalumą. Todėl svarbiausia, kad rankinė iš „H&M“ gerai atrodytų, o knygas galima pasinešioti ir rankoje“ ir kiti.
Minėtame socialiniame tinkle, prie pasidalytos nuomonės, kaipmat pasipylė komentarai, smerkiantys Vilniaus „Akropolio“ reklaminius triukus. Internautai plūdo rašydami tokius pastebėjimus, kaip: „jeigu tai ne juokai, tai didesnės tuštybės dar reikėtų paieškoti“, „jei kai kurių punktų nebūtų, tai sakyčiau akivaizdus sarkazmas. Bet ne, – tiesiog taip kvaila, kad sunku patikėti, jog rimtai rašyta“, – stebėjosi kai kurie.
„O paskui stebimės, iš kur vaikai tokie. Žiauriau nei žiauru“, – pabrėžė Laura. „Žodžiu, kas tu per paauglė, jei neturi kvepalų iš „Kristianos“? Skaitai ir lieki nesupratus, ar čia rimtai, ar vis dėlto čia sarkazmas?“ – nuostabos neslėpė Aistė.
„Na, dėmesį atkreipė, ko ir siekė. Linkiu, kad šios nuostabios reklamos autorių vaikai ir nenorėtų nieko žinoti apie trigonometriją, tik apie madingas šlepetes. Karma, ar kažkas tokio“, – rašė Skaistė.
Tuo tarpu prie įrašo komentavęs Ąžuolas stojo į priešingą barikadų pusę iš dalies užtardamas prekybos centro atstovų pasidalytą reklamą: „bet čia savotiškas sarkazmas – toks jaunimas, taip yra. Pažiūrėkit: „Instagram“, influencinimai ir kiti dalykai. Čia pašiepia 21 amžiaus jaunimą. Jūs, tėveliai, pykstat, aš suprantu, bet, deja, jau kiti laikai“, – rėžė jis.
Tačiau, kad ir kokią mintį talpindami tokio pobūdžio įrašą socialiniame tinkle turėjo Vilniaus „Akropolio“ reklamos atstovai, pasirinkta jį pašalinti. O žurnalistams paprašius paaiškinti, ką gi reiškia tokia stereotipų nestokojanti reklama moksleivėms, „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas sakė nuoširdžiai atsiprašantis lankytojų ir visų moksleivių bei jų tėvelių, kuriuos galėjo įskaudinti įrašas apie madą mėgstančią dešimtokę.
„Šis įrašas „Facebook“ paskyroje yra vienas iš kampanijai „Ačiū, vasara! Labas, mokykla!“ skirtų įrašų serijos, kalbančių apie įvairių pomėgių turinčius moksleivius: sportininkus, gamtininkus, matematikus, literatus, menininkus. Gerbiame visus, neišskiriant žmonių nei pagal lytį, nei pagal pomėgius, juo labiau niekuomet nesiekiame formuoti stereotipų ar klijuoti etikečių. Pripažįstame, kad kai kurie įrašo teiginiai stokoja etiškumo ir gali būti suprantami neigiamai. Dar kartą atsiprašome dėl to“, – teigė jis.
Toks ne vieną socialinio tinklo naudotoją nustebinęs įrašas, Vilniaus „Akropolio“ pasitelkiamas ne pirmą kartą. Anksčiau profilyje buvo galima išvysti ir į moksleivių vaikinų auditoriją orientuotą reklamą:
„Kartais tenka pasirinkti – bėgti į pamoką ar į treniruotę. Kad būtum pasiruošęs viskam, užsuk į „Akropolio“ Mokyklinių prekių mugę“, – rašoma įraše, kurį taip pat nuspręsta panaikinti.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pasienyje su Baltarusija – ramu1
Pasienyje su Baltarusija nefiksuota neteisėtų migrantų, ketvirtadienį pranešė Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT). ...
-
R. Duchnevičius siūlo leisti merams tuokti jaunavedžius5
Vilniaus rajono meras Robertas Duchnevičius kreipėsi į teisingumo ministrę Eweliną Dobrowolską, prašydamas apsvarstyti galimybę leisti merams tuokti jaunavedžius. ...
-
Medininkų pilyje vyks draugiškų Lietuvos ir Lenkijos santykių sutarties 30-io minėjimas
Medininkų pilyje ketvirtadienį vyks Lietuvos ir Lenkijos draugiškų santykių ir gero kaimyninio bendradarbiavimo sutarties 30 metų jubiliejaus minėjimas. ...
-
Vokiečių žiniasklaida: Bundesvero brigada Lietuvoje kainuos 11 mlrd. eurų8
Vokietijos kovinės brigados suformavimas Lietuvoje kainuos apie 11 mlrd. eurų. ...
-
Premjerė švietimo ministro artimiausiu metu teikti neskubės, darbus tęs M. Navickienė3
Premjerė Ingrida Šimonytė teigia artimiausiu metu neskubėsianti teikti naujo švietimo, mokslo ir sporto ministro, darbus tęs laikinai pareigas einanti Monika Navickienė. ...
-
Dėl gaisro Kretingoje galima oro tarša bei draudžiamas automobilių eismas Klaipėdos gatvėje2
Dėl kilusio gaisro UAB „Imedeksa“ Kretingoje, galima oro tarša bei draudžiamas automobilių eismas Klaipėdos gatvėje. Apie tai savo feisbuko paskyroje paskelbė Kretingos rajono meras Antanas Kalnius. ...
-
Lojalumo pokyčiai darbo rinkoje: į jaunų žmonių išėjimą reikia žiūrėti pozityviai3
Darbo rinkoje keičiasi ne tik tendencijos, bet ir vertybės. Viena iš jų – lojalumas. Apie tai, ar dabartinei darbuotojų kartai lojalumas išlieka vertybe, LNK reportaže pasakojo gydytojas psichoterapeutas Dainius Jakučionis. ...
-
Kaip veiks „teisė į remontą“?1
Buitinės ir išmaniosios technikos gamintojai netrukus gali būti priversti taisyti net ir negarantines prekes nemokamai arba už „pagrįstą kainą“. O pataisius sugedusią garantinę techniką dar metams pratęsti jos garantinį terminą. ...
-
Lietuvos kariuomenė mini plaukuotų didvyrių šventę: svarbiausia – kantrybė1
Lietuvos kariuomenėje minima Šuns diena, pasakojama LNK reportaže. ...
-
Kaune pagerbtas „Ąžuoliuko“ įkūrėjo atminimas7
Trečiadienį Kaune atidengta atminimo lenta, skirta choro dirigento profesoriaus Hermano Perelšteino, berniukų ir jaunuolių choro „Ąžuoliukas“ įkūrėjui. Pernai buvo minimos 100-osios H. Perelšteino gimimo metinės. ...